Verwachten jullie nog een nieuw Nexus toestel?

Pagina: 1
Acties:
  • 654 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378084

Topicstarter
Nu Android 4.1 is aangekondigd en met Android 4.1 ook de Nexus tablet en het Nexus mediacenter is het maar de vraag of er nog een opvolger voor de Galaxy Nexus komt.
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
nee, anders hadden we dat al wel gehoord. Nu is de Galaxy Nexus gepresenteerd als de 4.1 GSM. Ik denk dat ze 1 versie overslaan.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:55

DarkSide

theres no place like ::1

Verwacht het ook niet. anders was hij wel aangekondigd.
Jelly bean laat zien dat het ook soepel draait op een nexus. En de ondersteuning van google laat zien dat ze oudere toestellen gewoon supporten.
Dat is goed van ze. Er zijn genoeg telefoons op de markt voor android.
De nexus 7 laat een nieuw device zien voor google. En kan dan beter als uithangbord gebruikt worden voor jelly bean.

Android 5.0 zal vast wel een nieuw nexus toestel krijgen (en wie weet ook een tablet)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Er is niet echt een reden om de Nexus al te vervangen. 720p-scherm (vrijwel even groot en goed als die van de SIII), dualcore processor voldoet nog prima, misschien vanwege de GPU, maar ik heb nog niks gedownload wat niet goed draaide op de Galaxy Nexus. En aangezien de Galaxy Nexus de eerste wordt met de 4.1-upgrade, zie ik niet waarom ze daarna nog een nieuwe Nexus zouden introduceren...

Dat zullen ze doen met de opvolger van JellyBean.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:56
Waarschijnlijk eind van het jaar weer, ergens in november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378084

Topicstarter
Grrrrrene schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:05:
Er is niet echt een reden om de Nexus al te vervangen. 720p-scherm (vrijwel even groot en goed als die van de SIII), dualcore processor voldoet nog prima, misschien vanwege de GPU, maar ik heb nog niks gedownload wat niet goed draaide op de Galaxy Nexus. En aangezien de Galaxy Nexus de eerste wordt met de 4.1-upgrade, zie ik niet waarom ze daarna nog een nieuwe Nexus zouden introduceren...

Dat zullen ze doen met de opvolger van JellyBean.
Dat zou dus betekenen dat de Nexus serie wordt onderbroken.
2.2>Nexus One januari 2010
2.3>Nexus S december 2010
4.0> Galaxy Nexus november 2011
4.1>geen telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithson
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-01 21:25
Anoniem: 378084 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:46:
[...]

Dat zou dus betekenen dat de Nexus serie wordt onderbroken.
2.2>Nexus One januari 2010
2.3>Nexus S december 2010
4.0> Galaxy Nexus november 2011
4.1>geen telefoon
Geen nexus telefoon inderdaad maar wel een nexus tablet, de nexus 7. De galaxy nexus is simpelweg gewoon niet aan vervaning toe en een nexus tablet bestond nog niet dus dit was een mooi moment om die te introduceren.
Eind dit jaar kunnen we waarschijnlijk weer een nexus telefoon verwachten, of die dan ook een nieuwe android versie met zich mee brengt is nog zeer de vraag aangezien de (imo) te snelle update cyclus van android op het moment.

[ Voor 18% gewijzigd door Mithson op 03-07-2012 19:12 . Reden: kleine toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit is niet wat we van een topic op GoT verwachten. Het simpelweg posten van een vraag zonder enig eigen initiatief is niet de bedoeling. Daarnaast is over toekomstige Nexus-toestellen best wel wat in het nieuws gekomen de laatste tijd, dus ik stel voor dat je eerst op zoek gaat alvorens je hier aanklopt. Daarna kun je het nog eens proberen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.