Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

jCrop: Waarom werkt maxselect niet bij dynamische images?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Het probleem is als volgt: We zijn bezig met een golfballenontwerper waar je zelf een afbeelding kan uploaden en snijden. Het is de bedoeling dat wanneer je een checkbox aanklikt de hele afbeelding geselecteerd word (nu is een vaste ratio van 1x1 (vierkant) ingesteld) en deze automatisch word gesneden op de thumbnail.

Via de functie : "setSelect: [ 100, 100, 50, 50 ]," zou je normaal een gedeelte van de foto moeten kunnen selecteren maar aangezien de foto dynamisch word geupload en in een div word geplaatst veranderd deze.

Je kan de ontwerper bekijken op *knip*

Heeft een van jullie hier ervaring mee en een eventuele oplossing?

Met vriendelijke groet,
Martijn de Ridder

[ Voor 4% gewijzigd door MueR op 03-07-2012 16:25 ]

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Als ik het goed zie werkt alleen het stukje niet dat de selectie terugplaatst nadat je het plaatje hebt veranderd? Uit usability oogpung is dat ook niet echt nodig: Je gaat een andere afbeelding gebruiken, dus moet je ook een nieuwe uitsnede maken.

Terug naar de techniek, ik heb de source niet gezien, maar wacht je wel tot de afbeelding is ingeladen tot je de uitsnede maakt?

(De onclick="" tags op o.a. de radiobuttons kan je beter anders oplossen.)

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:39

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Ik heb de link er even uitgehaald. Het komt mij nu een beetje te veel als verkapte spam over. Ik stel voor dat je een uitgeklede testcase maakt met enkel de benodigde elementen om het probleem te kunnen beoordelen. Wat (minimale!!) relevante code zou ook prettig zijn. In de source gaan zoeken tussen diverse js files en honderden regels code schiet voor ons niet op, dat doe ik alleen als ik er een factuur voor mag sturen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.