Hoi, ik wil graag een Sony Vaio Z gaan bestellen. Lang getwijfeld tussen deze laptop en andere ultrabooks zoals bijvoorbeeld de Macbook Air (durf toch niet over te stappen naar Apple OS) en de Asus Prime.
Ik kom in aanmerking voor onderwijskorting (ongeveer 10%) dus ik mag al niet klagen. Hollander als ik ben wil ik jullie vragen of ik andere kortingen over het hoofd zie en niet mag missen. Misschien komen er deze zomer nog acties waarvan ik nog niet weet? Ik heb hem nog niet perse nu nodig, kan best nog even wachten,... Ik ga voor de vrijwel volledige maxed out Vaio Z met 1 jaar extended garantie (dus 3 jaar) en kom ik uit op een bedrag rond de 2000 euro. Ik krijg van mijn werkgever ook een tegemoetkoming van rond de 350 euro en een renteloos voorschot voor aanschaf.
Notebook SV-Z1311C Premium Black
Uw configuratie:
Intel®Core(TM)i7-3612QM,2,1GHz
Legitieme Windows® 7 Home Premium
256 GB SATA Gen3 Flash SSD
8 GB 1600 MHz DDR3-SDRAM
Geen Power Media Dock
33,2 cm LCD, 1920x1080 Premium
Zonder Draadloos WAN
Batterij met lange levensduur
Toetsenbord met backlight
Office 2010 Starter + Acrobat
Thx!
Ik kom in aanmerking voor onderwijskorting (ongeveer 10%) dus ik mag al niet klagen. Hollander als ik ben wil ik jullie vragen of ik andere kortingen over het hoofd zie en niet mag missen. Misschien komen er deze zomer nog acties waarvan ik nog niet weet? Ik heb hem nog niet perse nu nodig, kan best nog even wachten,... Ik ga voor de vrijwel volledige maxed out Vaio Z met 1 jaar extended garantie (dus 3 jaar) en kom ik uit op een bedrag rond de 2000 euro. Ik krijg van mijn werkgever ook een tegemoetkoming van rond de 350 euro en een renteloos voorschot voor aanschaf.
Notebook SV-Z1311C Premium Black
Uw configuratie:
Intel®Core(TM)i7-3612QM,2,1GHz
Legitieme Windows® 7 Home Premium
256 GB SATA Gen3 Flash SSD
8 GB 1600 MHz DDR3-SDRAM
Geen Power Media Dock
33,2 cm LCD, 1920x1080 Premium
Zonder Draadloos WAN
Batterij met lange levensduur
Toetsenbord met backlight
Office 2010 Starter + Acrobat