Toon posts:

Kast ???

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een mooie nieuwe Atx bigtower hebben die natuurlijk ook geschikt is voor het overklokken en er mooi uitziet aan de buiten kant.
Ik had als wel een paar mooie gevonden alleen dan moeten ze dus helemaal uit Amerika komen of zo en dan komen er ca. 150 gulden aan verzendkosten overheen beetje veel vind ik zelf maar heefd iemand suggesties ?????

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 08:09
SuperMicro SC-760A

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~avanwig/images/zij.bmp

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~avanwig/images/front.bmp

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

ja, maar er stond 150 gulden inclusief verzendkosten. Niet 400 gulden zonder verzendkosten hoor..

volgens mij moet je gewoon even wat plaatselijke computerwinkels aflopen...verzendkosten zijn hoog op kasten

• A3-D
RdB: Dat staat er niet...er staat dat er nog eens FL 150,= verzendkosten overheen komen wanneer hij 'm wil laten overkomen uit de States.
Er wordt helemaal geen prijs genoemd, dus de SuperMicro is wel degelijk een goede kast voor stanley.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar deze vind ik aan de voorkant zo afschuwelijk ( ieder zijn eigen smaak natuurlijk ! )
Nog meer suggesties ???

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

NEWT!!, NEWT!!!!,

ze willen een Addtronics kast bij je kopen. :P

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

RdB_IA

42

A3-D: het spiet mien. Ik had weer eens wat minder goed gelezen. Ja, dat hebben we allemaal wel eens, zo eens in de maand. (oh nee.die smoes mag alleen m'n vriendin gebruiken..)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Wat denk je van de AOpen HQ-08?

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/hq08.jpg

Nice eh?

Valt me op dat nog niemand deze genoemd heeft...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk deze vind ik bet cool maar is hij ok cool koeld hij goed ??????

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik heb zelf de AOpen HX08 (identiek kwa binnenkant) maar ik vind de koeling niet bijster geweldig. Er kunnen dan wel 3 chassifans in (1 voor, 2 achter) maar de airflow is niet echt goed doordat de achterste fans *boven* de voeding zitten en dus deze eerst moeten passeren.

Maar voor de rest is het een geweldige kast. De airflow is echt het enige minpuntje dat ik kan bedenken. Zorg wel dat je de 300W voeding haalt.

Verwijderd

kijk maar eens op www.addtronics.com/7896A.htm

vragen??, , mail me even!!

Greetinz

Newt

Verwijderd

Toffe kast, wat kost die?

Verwijderd

Zeker een toffe kast oc shop gaan jullie die leveren

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:33
Ik heb zelf de AOpen HX08 (identiek kwa binnenkant) maar ik vind de koeling niet bijster geweldig.
Vergeet niet dat aan de onderkant van de voeding een behoorlijk rooster zit om de lucht uit het onderste compartiment te zuigen. Ik heb sinds gisteren mijn oude miditower omgeruild voor een HX08 (lelijk ding :) ) en de moederbord temp is met 9 a 10 graden gedaald (was 39 a 40 graden, nu rond de 30). Een hele verbetering dus.
Best een goeie kast, maar een crime om veel meuk in te bouwen.

• A3-D
Stanley: Die voorkant afschuwelijk?? DUH! Op die foto heb ik het frontpaneel verwijderd om te laten zien dat de een ultieme overclockerskast is. Standaard met een aantal fans geleverd en plaats voor nog veel meer!!

Kijk maar eens bij www.supermicro.com voor de specificaties, of beter hier is 'ie in volle glorie ;) ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~avanwig/images/760A.jpg

Bij de weg, ik zie dat die Addtronics kast een bijna exacte kopie is van de SuperMicro SC-760A. Hij zal wel wat goedkoper zijn neem ik aan... Ach ja, beter goed gejat dan slecht bedacht zullen we maar zeggen ;)
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de prijs Newt.

Verwijderd

Koele kast, maareh... kan je ook de rest van je kaarten verluchten zoals je proc ? Kan je dus nog fan's onder die proc-fan hangen ?

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Hoi deze kast heb ik besteld http://www.computernerd.com/case3y.html

Nou vrees ik dat ik dat niet goed gedaan heb,
en misschien beter toch een SuperMicro of ,
een kast van addtronics had kunnen nemen.

Ik heb al een mailtje naar OCshop gestuurd
Met de vraag of ik hem eventueel kan ruilen.
Voor een andere.

als blijkt dat het toch een goede kast is dan hou ik hem wel.

• Goingin
  • Laatst online: 07-09 13:19
Die kast die jij hebt gekocht en die waarvoor Newt een link heeft staan hebben allebei een luchtfilter voorin zitten.
Lijkt mij knap rottig want dan moet je fan harder zuigen/blazen en gaat de CFM omlaag.
Nou kun je vast die filters eruit halen, maar daarvoor koop ik geen kast.

Wat ik wel jammer vond is dat de SuperMicro kast er van binnen beter uitzag dan de buitenkant :(

Het zal voor mij toch een SuperMicro kast worden achteraf want als ik het zo hoor over die Aopen kastjes dan heb ik toch liever wat anders.

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-09 20:36
wel, eerlijk gezegt vind ik die Aopens wel cool, ze worden geleverd met een "die-hard" voeding en ze zijn "build-to-last". trouwens, wie wil nu een "pré-fab" kast, de uitdaging is toch juist ze zelf goed te tweaken? daarom vind ik die Aopen zo cool, het is een goeie bassis, en als je wat werkt eraan word het een echte topper.

Verwijderd

Wij zullen inderdaad de Addtronics kasten leveren.
De Supermicro 760A is ook een Addtronics kast!!. Supermicro heeft dit uitbesteed, vandaar dat ze zoveel op elkaar lijken. De prijzen zullen net iet shoger zijn als de Supermicro. Ik weet deze nog niet exact, maar schat ongeveer 460,- incl btw.
De luchtfilters zou ik er maar gewoon in laten zitten en zorgan dat er 2 of 3 Delta fan inkomen te zitten.

Greetinz

Newt
Pagina: 1