Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dell vostro 3460 of 3560

Pagina: 1
Acties:

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18-09 22:12
Hallo allemaal,

Ik ga komend schooljaar aan een vervolgopleiding beginnen; namelijk Technische Informatica.
Ik beschik op het moment alleen over een flinke pc en niet over een laptop die aan mijn eisen voldoet.
Ik ben op het moment lekker aan het sparen voor een laptop van ongeveer €700,- (ex. BTW)
Na lang zoeken lezen en kijken is mijn oog op de Dell Vostro gevallen. Alleen nu heb ik de volgende keuze.

Ik ga voor een 3460 met de volgende voor en nadelen:
Voordelen:
Formaat: 14'
Gewicht: 2,23 kg
Nadelen:
Resolutie: 1366*768
Grafische kaart: GT 630M(mijn voorkeur gaat naar AMD kaarten)

of

Ik ga voor een 3560 met de volgende voor en nadelen:
Voordelen:
Resolutie: Full HD scherm
Grafische kaart: AMD 7670(5% sneller dan de GT 630M en voorkeur AMD)
Nadelen:
formaat: 15'
Gewicht: 2,57KG

standaard specs:
Core I5 3210M
6GB DDR3 SDRAM at 1600MHz
500 GB Seriële ATA-harde schijf (7.200 rpm)(toekomstige upgrade naar ssd)
8X DVD+/-RW with double-layer DVD+/-R write capability
Heel belangrijk: led-beeldscherm met antireflectiecoating
Omdat ik dagelijks een half uur moet bus reizen is gewicht en draagbaarheid belangrijk.

Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.pl/typo3temp/pics/ee06764902.jpg

Kunnen jullie je mening geven over deze keuze?

Groeten rohaantje

[ Voor 3% gewijzigd door rohaantje op 04-07-2012 13:09 ]

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

• rohaantje
Wat is jullie mening?

Verwijderd

/me doet ook TI

In mijn jaren TI heb ik een ding gemerkt: een hoge resolutie is een must. Ik heb destijds de studio 15 gekocht (goedkoopste laptop met een fatsoenlijke resolutie), en dat was een goede keus. Daarom:
Weg ermee. Ik zat gisteren nog te vloeken dat 1080p te weinig was, en met 768p is dat al helemaal een ramp. Niet doen.

Dat brengt ons bij de volgende vraag: waarom de vostro, als je goedkoper een inspiron 15R SE of N56 hebt? Voor de bouwkwaliteit hoef je het volgens mij niet te doen.

• rohaantje
@darkstone: dankje voor je reactie. Het is dus in iedergeval duidelijk dat het een full HD laptop word. Waarom een vostro. Dell bevalt me heel goed. Goede service, goede behuizing(als ik de hp van m'n ouder heb dan denk ik daar heel anders over. Deze kan aan alle kanten een halve centimeter ingedrukt worden).

Bij de inspiron 15R SE kan ik zo niet een model vinden in de pricewatch met full HD scherm.
De Asus N56VM-S3088V zou ook een kansmaker zijn inderdaad. Alleen kan ik zo niet vinden of deze een mat scherm heeft.

Ik kijk nog even verder.

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
rohaantje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:04:
@darkstone: dankje voor je reactie. Het is dus in iedergeval duidelijk dat het een full HD laptop word. Waarom een vostro. Dell bevalt me heel goed. Goede service, goede behuizing(als ik de hp van m'n ouder heb dan denk ik daar heel anders over. Deze kan aan alle kanten een halve centimeter ingedrukt worden).

Bij de inspiron 15R SE kan ik zo niet een model vinden in de pricewatch met full HD scherm.
De Asus N56VM-S3088V zou ook een kansmaker zijn inderdaad. Alleen kan ik zo niet vinden of deze een mat scherm heeft.

Ik kijk nog even verder.
De Inspiron lijkt mij ook de beste keuze voor jou, die heeft inderdaad ook een Full HD display en heeft ook een erg leuk prijs. Je kunt de Inspiron het beste via Dell samenstellen. Dell laptops worden daarnaast niet getoont in de pricewatch aangezien je de laptop gewoon bij hun helemaal naar je eigen wensen kan laten configureren. Daarnaast moet je ook zeker de kortingen en url hacks toepassen. Dan kan je dubbelop korting krijgen.

succes!

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

rohaantje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:04:
Verwijderd in "[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 8"

met i7 en 1080p scherm = €756
met caching SSD = €780

Als je de juiste kortingsbonnen/vage acties gebruikt.

• rohaantje
Aah kijk
Dat is een mooi topic.
Dit is inderdaad ook een hele goede keuze. Alleen waar haal je die vage acties en kortingsbonnen vandaan?

Al is deze prijs ook al niet gek. EX btw 820 euro. (ik kan via bedrijf van pa regelen dus btw kan er af)

[ Voor 27% gewijzigd door rohaantje op 08-07-2012 11:39 ]

Verwijderd

Je kan de inspiron ook ex. BTW bestellen met URL hacks :P Maar dat is niet echt goedkoper. Je kan op het zakelijke gedeelte geen epp of kortingsbonnen gebruiken, dat scheelt je dus 15%, terwijl de BTW 16% is uit het hoofd. Betaal dan die anderhalve procent en pak je consumentenrechten. Die heb je als je op het zakelijke gedeelte bestelt namelijk niet.

Kortingsbonnen: http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561
en http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell
en bij het configureren, &cs=nldhs1 veranderen in &cs=nlepp1. Dan gaat er afhankelijk van het aankoopbedrag nog 2/5/8% af als je hem in je mandje zet.

Er zijn overigens ook zakelijke kortingsbonnen: http://www.tdnieuws.nl/?s=dell maar niet veel.

• rohaantje
Super thanks darkstone..

Ik ga er nog is even flink over na denken. overleggen met pa.

Pagina: 1