Ben op zoek naar een Samsung Galaxy S2, kom ik op Marktplaats een aanbieding tegen van deze webshop: http://phone-sale.nl/ De Samsung, nieuw, zonder simlock of abonnement voor 200 euro. Sounds too good to be true, iemand ervaring met deze shop?
even een edit, bovenstaande registratiedatum zet ik alleen neer omdat de website zelf zegt sinds 2009 te bestaan, volgens SIDN doen ze dat echter niet.quote: sidnDatum registratie 2012-06-12
Met wat zoeken op Google kom je hier op uit waar iemand anders ook die vraag stelt. Denk dat dat het redelijk goed omschrijft.
[ Voor 24% gewijzigd door thaan op 03-07-2012 08:40 ]
Ja, die had ik ook gevonden. Veel secundaire informatie, ik vraag echter om ervaringen uit de eerste hand, dat zegt iets meer denk ik.
Lijkt me duidelijk. Zou ik geen verdere tijd aan besteden en simpelweg de website mijden.
Wat jij zoekt is informatie om de feiten te verdoezelen en alsnog in te gaan op deze 'mooie' aanbiedingen. Niet doen en stop hier gewoondaddycewl schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 08:45:
Ja, die had ik ook gevonden. Veel secundaire informatie, ik vraag echter om ervaringen uit de eerste hand, dat zegt iets meer denk ik.
Lekker skippen die shit... , iphone 4s voor 339 en er dan nog winst op maken, wat verkregen is via een normaal inkoopkanaal, kan gewoon niet..Om scherpe prijzen te kunnen blijven hanteren en te besparen op kosten die een fysieke winkel met zich meebrengen, kunt u onze artikelen alleen online bestellen.
Ik kwam inderdaad ook op deze site terecht. Vond de site nogal fishy ruiken..
Ze vermelden wel een KVK van een of ander bedrijf (scholten beheer bv). Waarschijnlijk gewoon een ander bedrijfs KVK misbruikt. Overigens zijn ze "3 jaar" actief op marktplaats en kun je betalen via PayPal. Dus technisch gezien heb je recht op Aankoopbescherming als het misgaat
Maar ik ga het er niet op wagen.
Ze vermelden wel een KVK van een of ander bedrijf (scholten beheer bv). Waarschijnlijk gewoon een ander bedrijfs KVK misbruikt. Overigens zijn ze "3 jaar" actief op marktplaats en kun je betalen via PayPal. Dus technisch gezien heb je recht op Aankoopbescherming als het misgaat
Maar ik ga het er niet op wagen.
[ Voor 31% gewijzigd door Batata007 op 03-07-2012 10:36 ]
Kom ik toch echt uit bij KBBL | Google Maps. Lekker laten gaan dusquote: phone-saleAdres
Industrieweg 16
8131 VZ Wijhe
Telefoon
062-9878977
KvK
38025222
Ik zou even langsrijden, is voor mij een kwartiertje
^ Post is hierboven!
Scholten beheer B.V. is een financiele holding.1. Algemene definities
1.1 In deze Voorwaarden wordt verstaan onder:
a. Phone-sale.nl, onderdeel van Scholten Beheer B.V. zoals ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 38025222;
.......
Met als hoofdvestiging
industrieweg 16
8131VZ Wijhe
Zoals ryan_ al aangaf zit daar het bedrijf KBBL.
KBBL doet voornamelijk,
Er klopt hier iets niet aan, tenzij KBBL ook onder de financiele holding Scholten beheer B.V. valt.KBBL voert analyses uit in levensmiddelen, diervoeders, water en dierlijke mest, verricht audits bij slachterijen, slagerijen, supermarkten en groot-waterverbruikers
KBBL valt dus niet onder de holding en bevat een eigen kvk nummer
[ Voor 5% gewijzigd door InFamous op 03-07-2012 10:54 ]
Formerly known as Ragdoll
Ze vermelden onderdeel te zijn van Scholten Beheer BV en gebruiken neem ik aan dat KVK-nummer. Hoezo is het dan misbruikt?Batata007 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:35:
Ze vermelden wel een KVK van een of ander bedrijf (scholten beheer bv). Waarschijnlijk gewoon een ander bedrijfs KVK misbruikt.
Bij je eigen link van Google Maps staat het gewoon vermeld: "Op dit adres: Scholten Beheer BV" (en nog wat andere namen. Is gewoon een bedrijfsverzamelgebouw.Ryan_ schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:40:
[...]
Kom ik toch echt uit bij KBBL | Google Maps. Lekker laten gaan dus
NB: Ik verdedig ze niet hoor, maar die informatie lijkt vooralsnog wel gewoon te kloppen.
Enige grappige is art. 3.1. van hun Algemene Voorwaarden:
3. Aanbiedingen, totstandkoming van Overeenkomsten en opgaven en aanduidingen van Producten en Dienste
3.1 Het is al geruime tijd een bekend gegeven dat een lezer, tijdens het bekijken van de layout van een pagina, afgeleid wordt door de tekstuele inhoud. Het belangrijke punt van het gebruik van Lorem Ipsum is dat het uit een min of meer normale verdeling van letters bestaat, in tegenstelling tot "Hier uw tekst, hier uw tekst" wat het tot min of meer leesbaar nederlands maakt. Veel desktop publishing pakketten en web pagina editors gebruiken tegenwoordig Lorem Ipsum als hun standaard model tekst, en een zoekopdracht naar "lorem ipsum" ontsluit veel websites die nog in aanbouw zijn. Verscheidene versies hebben zich ontwikkeld in de loop van de jaren, soms per ongeluk soms expres (ingevoegde humor en dergelijke).
[ Voor 3% gewijzigd door Jason X op 03-07-2012 11:35 ]
Waar zie jij Scholten Beheer BV staan dan?Jason X schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:31:
[...]
Bij je eigen link bij Google Maps staat het gewoon vermeld: "Op dit adres: Scholten Beheer BV"
Hier links: https://www.dropbox.com/s/ngk2traindyvcpu/GMaps.jpgRyan_ schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:37:
[...]
Waar zie jij Scholten Beheer BV staan dan?Het enige wat ik zie is "Kbbl Wijhe BV"..
Hm vaag. Deze stond er daarnet nog niet bij. Ik had een rijtje van 3 namen. Dumea-kbbl, Kbbl Wijhe BV en Scal B.V.
Hahaha. PayPal en aankoopbescherming? Yeah right. PayPal doet helemaal niets als je een baksteen of een speelgoed telefoon ontvangt. Dan kan je fluiten naar je geld.Batata007 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:35:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Wat een amateuristische website zeg. Afgezien van de fout in de algemene voorwaarden, de 'beveiligingsfout' zoals ze op FOK vermelden (zie onderaan Apple iPhone 4S 64Gb-productpagina), zit ik nu onder het kopje Garantie. Zomaar, plompverloren in de tekst: Ons kantoor biedt op persoonlijke wijze maatwerk binnen de civiele praktijk. Lees verder voor een overzicht van alle rechtsgebieden waarbinnen wij u graag bedienen.
Dus niet alleen een standaard template maar ook vreemd mislukte copypasta-teksten.
Ook al doen ze hun best overtuigend over te komen en lijkt het bedrijf wel te bestaan, is het niet professioneel.
Dus niet alleen een standaard template maar ook vreemd mislukte copypasta-teksten.
Ook al doen ze hun best overtuigend over te komen en lijkt het bedrijf wel te bestaan, is het niet professioneel.
Opzich wel grappig, het logo in een lage kwaliteit Times New Roman lettertype wat erg amateuristisch oogt, dan een nette layout over waarschijnlijk een Magento webshopje, en klaar.
Ziet er iets te makkelijk uit.
Ziet er iets te makkelijk uit.
Verwijderd
Geachte lezers,
Als zaakvoerder van de firma Webcreating IT Services www.webcreating.be wil ik even laten weten dat het bedrijf Scholten Beheer B.V. helemaal niets te maken heeft met de site phone-sale.nl , deze gegevens die op de site phone-sale.nl werden gebruikt zijn dus vals, deze site werd bij ons gehost door klanten die valse gevens hebben opgegeven, het bedrijf Scholten Beheer B.V. heeft met ons contact opgenomen en hebben zich kunnen identificeren als eigenaar van Scholten Beheer B.V. en hebben dan ook ONMIDDELLIJK de site phone-sale.nl offline gehaald.
Verder hopen wij alvast dat er geen of zo weinig mogelijk gedupeerden zijn want die prijzen op de site phone-sale.nl zijn echt niet de normale prijzen van telefoons.
Bij deze hoop ik alvast dat de naam van Scholten Beheer BV. gezuiverd is en zeker is dat dit bedrijf er helemaal niets mee te maken heeft,
Bedankt
Huyskens Peter
webcreating.be
Als zaakvoerder van de firma Webcreating IT Services www.webcreating.be wil ik even laten weten dat het bedrijf Scholten Beheer B.V. helemaal niets te maken heeft met de site phone-sale.nl , deze gegevens die op de site phone-sale.nl werden gebruikt zijn dus vals, deze site werd bij ons gehost door klanten die valse gevens hebben opgegeven, het bedrijf Scholten Beheer B.V. heeft met ons contact opgenomen en hebben zich kunnen identificeren als eigenaar van Scholten Beheer B.V. en hebben dan ook ONMIDDELLIJK de site phone-sale.nl offline gehaald.
Verder hopen wij alvast dat er geen of zo weinig mogelijk gedupeerden zijn want die prijzen op de site phone-sale.nl zijn echt niet de normale prijzen van telefoons.
Bij deze hoop ik alvast dat de naam van Scholten Beheer BV. gezuiverd is en zeker is dat dit bedrijf er helemaal niets mee te maken heeft,
Bedankt
Huyskens Peter
webcreating.be
Ik geloof dat PayPal alleen enige vorm van bescherming bied als je iets koopt via eBay.Tsurany schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 11:47:
[...]
Hahaha. PayPal en aankoopbescherming? Yeah right. PayPal doet helemaal niets als je een baksteen of een speelgoed telefoon ontvangt. Dan kan je fluiten naar je geld.
Ik vind deze reactie hier een hele goede actie net als het offline halen van deze website. Mijn complimenten voor jullie alertheid en snelle handelen. Wat mij betreft een + voor Webcreating IT Services en Scholten Beheer BV.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 17:24:
Geachte lezers,
Bedankt
Huyskens Peter
webcreating.be
Verwijderd
Kijk eens: pricewatch: Samsung Galaxy S II i9100 Zwart
Een op maat gemaakt lijstje met prijzen en shopreviews
Top overigens dat er zo snel duidelijkheid geboden kon worden tav de betrouwbaarheid van deze website, maar een beetje zinloos om voor iedere superaanbieding (too good to be true shop) een topic aan te maken. De PW is een behoorlijk goede aanduiding van huidige prijzen en een shop kiezen zonder reviews met een aanzienlijk lagere prijs is vragen om problemen.
Een op maat gemaakt lijstje met prijzen en shopreviews
Top overigens dat er zo snel duidelijkheid geboden kon worden tav de betrouwbaarheid van deze website, maar een beetje zinloos om voor iedere superaanbieding (too good to be true shop) een topic aan te maken. De PW is een behoorlijk goede aanduiding van huidige prijzen en een shop kiezen zonder reviews met een aanzienlijk lagere prijs is vragen om problemen.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.