Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

• yorde
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-08 16:35
Ik heb een laptop nodig voor een studie waar ik vrij veel programmeer, ze willen minstens een i5 en een nvidia cuda mogelijk kaart erin hebben.
Ook zou ik graag een 1080p beeld scherm erin willen hebben en ik vroeg me af wat de beste opties hiervoor is en of dat mogelijk is met mijn budget, wat rond de 1000 euro ligt.
Ook zal ik er wel een ssd willen indoen dus een merk laptop die niet direct je garantie laat vervallen zodra je ook maar 1 klepje opendoet is wel zo fijn, en een goed toetsenbord is ook een pre.

[ Voor 45% gewijzigd door yorde op 03-07-2012 02:49 ]

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:53
Lijstje

[ Voor 118% gewijzigd door Malantur op 03-07-2012 02:51 ]

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:14
Anders doe je zelf eerst wat meer onderzoek, de Pricewatch staat vol met mogelijkheden. En doe aub iets aan je grammatica en spelling. Dyslectie of geen dyslectie, op je computer zit vast de mogelijkheid om de woorden te checken, dan is het een stuk leesbaarder. ;)

• yorde
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-08 16:35
marcel87 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 02:40:
Anders doe je zelf eerst wat meer onderzoek, de Pricewatch staat vol met mogelijkheden. En doe aub iets aan je grammatica en spelling. Dyslectie of geen dyslectie, op je computer zit vast de mogelijkheid om de woorden te checken, dan is het een stuk leesbaarder. ;)
je hebt gelijk maar dit is was ook meer een vraag van wat voor ervaringen hebben mensen met dit soort laptops want er zijn een heleboel te vinden op pricewatch (waar merken alles aan doen om laptops niet direct met elkaar vergelijkbaar te maken) maar goed. En je hebt helemaal gelijk met dat ik me post eerst even moest doorlezen sorry daarvoor.

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:14
Und? Ben je er al verder meegekomen?