Hee,
Ik ben op zoek naar een digitale fotocamera voor op stap en tijdens vakanties. Ik heb een beetje in de pricewatch rondgeklikt, maar kon hier weinig relevante ervaring vinden.
Vandaar dat ik jullie advies even wilde inwinnen.
Mijn voorwaarden:
- Kleine compactcamera, met uitschuivende lens (ivm makkelijk meenemen)
- (redelijk/aanvaardbare) goede prestaties in omgevingen met weinig, of sterk wisselend licht
- snel foto's maken, zowel na het opstarten als tussen foto's in
- interne accu
Het budget is 150 a 200 euro.
Ik heb zelf zitten kijken naar bijvoorbeeld een Canon Ixus 220/230/240/115, maar hiervoor vind ik weinig relevante reviews. De Canon Powershot SX230 viel voor mij af door de uitklappende flitser.
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met Olympus, dus deze vallen voor mij eigenlijk al af.
Hopelijk hebben jullie wat adviesen voor me!
Ik ben op zoek naar een digitale fotocamera voor op stap en tijdens vakanties. Ik heb een beetje in de pricewatch rondgeklikt, maar kon hier weinig relevante ervaring vinden.
Vandaar dat ik jullie advies even wilde inwinnen.
Mijn voorwaarden:
- Kleine compactcamera, met uitschuivende lens (ivm makkelijk meenemen)
- (redelijk/aanvaardbare) goede prestaties in omgevingen met weinig, of sterk wisselend licht
- snel foto's maken, zowel na het opstarten als tussen foto's in
- interne accu
Het budget is 150 a 200 euro.
Ik heb zelf zitten kijken naar bijvoorbeeld een Canon Ixus 220/230/240/115, maar hiervoor vind ik weinig relevante reviews. De Canon Powershot SX230 viel voor mij af door de uitklappende flitser.
Persoonlijk heb ik slechte ervaringen met Olympus, dus deze vallen voor mij eigenlijk al af.
Hopelijk hebben jullie wat adviesen voor me!
[ Voor 1% gewijzigd door sanzut op 03-07-2012 00:10 . Reden: budget toegevoegd ]