Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[va/bug] Aanpassingen moeten twee keer worden uitgevoerd

Pagina: 1
Acties:

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:38
Hoi,

Zojuist probeerde ik een advertentie aan te passen. Dit wilde eerste instantie niet lukken, het gaat om deze advertentie: V&A aangeboden: HP EliteBook 2540P

Ik wilde namelijk de oude foto's verwijderen en daarna de nieuwe uploaden. Alleen dit werkt dus slecht. Het lijkt wel als je een aanpassing wilt doen, dan voer je hem de eerste keer uit dan werkt het niet. Als je dan dezelfde stappen volgt, dan werkt het de tweede keer wel.

Voorbeeld, ik wilde een foto verwijderen. Deze selecteer je en klik onderaan op advertentie aanpassen. De eerste keer wordt de pagina opnieuw geladen (?!?) zonder enige meldingen. Wanneer je deze stappen herhaalt dan werkt het wel. Dit heb ik dus 5 keer (10 keer eigenlijk) dus gedaan om alles foto's te verwijderen. Bij het toevoegen van de foto's moet het ook dubbel worden uitgevoerd...

Volgens mij gaat het dus niet helemaal goed :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Hoi!

Ik heb je probleem met het uploaden niet kunnen reproduceren. Heb je het probleem nog steeds?