Hallo,
Ik wil graag een HTPC / Nas bouwen. Nu heb ik een kleine samenstelling gemaakt zonder hdd's en heb ik hier enkele vragen over:
• Kan ik hiermee mkv bestanden streamen naar televisie beneden?
• Kan ik hiermee rechtstreeks mkv bestanden afspelen op de tv waarbij de Nas geplaatst word?
• Is het mogelijk om naar een toekomstige android of windows 8 tablet (arm) te streamen?
• Wat voor software adviseren jullie voor de optie? Windows 7, windows home server 2011, linux en dan XBMC gebruiken of iets anders? (Ik wil gebruik maken van verschillende apparaten met accounts)
Alvast bedankt,
Michel
Ik wil graag een HTPC / Nas bouwen. Nu heb ik een kleine samenstelling gemaakt zonder hdd's en heb ik hier enkele vragen over:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G620 | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Fractal Design Array R2 Mini ITX NAS Case | € 123,80 | € 123,80 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 48,50 | € 48,50 |
| 1 | Asrock H67M B3 | € 62,76 | € 62,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 323,01 | |
• Kan ik hiermee mkv bestanden streamen naar televisie beneden?
• Kan ik hiermee rechtstreeks mkv bestanden afspelen op de tv waarbij de Nas geplaatst word?
• Is het mogelijk om naar een toekomstige android of windows 8 tablet (arm) te streamen?
• Wat voor software adviseren jullie voor de optie? Windows 7, windows home server 2011, linux en dan XBMC gebruiken of iets anders? (Ik wil gebruik maken van verschillende apparaten met accounts)
Alvast bedankt,
Michel