Toon posts:

iPhone 4s Powerbutton vast

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb in de 1e week dat de iPhone 4s uitkwam vorig jaar de zwarte iPhone 4s 16GB gekocht. Echter sinds vorige week zit de powerbutton vast. Ik moet met veel kracht op een strakke ondergrond met me volle gewicht erop hangen wil die locken en weer aangaan. Nu vraag ik me af ik ben de bon kwijt, alles al afgezocht maar kan niks meer vinden. Zou ik gewoon naar een Apple Reseller (Hier in Den Bosch) of naar Apple store in A'dam kunnen gaan en aan de hand van de serienummer gewoon mijn garantie kunnen verhalen ? Hij is nog geen jaar oud. Anders wil ik het zelf doen maar als ik nog gewoon garantie heb laat ik hem liever maken natuurlijk.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 11:33
Kwestie van er even lang lopen en je hebt je antwoord lijkt mij. Of anders even bellen. Lijkt mij de meest eenvoudige manier om een sluitend antwoord te krijgen ;)

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 14:27
Ga naar de volgende website en geef je serienr in: https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do
Je zal direct zien hoe lang je garantie nog loopt. Een bon is niet nodig bij Apple om garantie te claimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dat dacht ik dus ook kdhoe. Ik wist het alleen niet meer zeker. En volgens die link heb ik garantie tot 17 Nov 2012. Moet ik dan persee langs de Apple store in A'dam of is de Apple Reseller hier ook goed ? Eerst van te voren even weer herstellen. Is nu gejailbreaked haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Morgen even bellen, dan weet je het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kijk A-Mac (Apple Reseller) Hier in Den Bosch kan ik gewoon heen gaan. Dat word even een back-up maken en herstellen!

Thanks voor de links mensen, ben druk bezig thuis vandaar dat ik zelf niet eens de tijd heb om op me gemak te google en snel tussendoor kan reageren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:58
Apple Store in Amsterdam is sneller, krijg je meteen een nieuwe mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet je dat zeker ? Gaan ze niet moeilijk doen door de krasjes etc. die er ook opzitten ?(Voor- achterkant). Ik ga morgen voor zekerheid eerst even langs A-Mac. Anders wordt het in het weekend ff langs A'dam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Garantie loopt via de winkel waar je je iPhone 4S gekocht hebt (2 jaar). Apple biedt zelf één jaar (waar je trouwens ook in zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:52:
Weet je dat zeker ? Gaan ze niet moeilijk doen door de krasjes etc. die er ook opzitten ?(Voor- achterkant). Ik ga morgen voor zekerheid eerst even langs A-Mac. Anders wordt het in het weekend ff langs A'dam.
Ja. iPhones worden nooit gerepareerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Bij de telecomturk wel, daar is het geen probleem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
TheThomas schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:03:
Bij de telecomturk wel, daar is het geen probleem :+
Onder garantie bedoel ik :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Ow dat wist ik niet, vriend van me heeft toevallig ditzelfde probleem en er zit iets half voor zijn (achter)cameralens waardoor het bovenste deel van de foto niet scherp is/stelt. Zal die goed nieuws vinden dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Toestraks hier naar A-Mac geweest en die vertelde inderdaad dat ik naar A'dam moet en gewoon een nieuwe krijg. Dan zulle we dat een deze dagen eens gaan doen.
Pagina: 1