Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remya
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hoi,
Ik heb een humax 5050c decoder die ik veel gebruik voor het opnemen van films en series. Nou verwijder ik wel regelmatig iets nadat ik ze heb bekeken, maar ik zou graag ook sommige films later nog eens willen bekijken.

Als ik mijn externe HDD (WD my book 1TB) aansluit en naar het media menu ga kan ik nergens de optie vinden om mijn films over te zetten. Ik heb de HDD al geformatteerd naar fat32.

Misschien dat er een programma/update voor nodig is maar als deze er is heb ik deze nog niet kunnen vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door remya op 02-07-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCkY82
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-09 10:38
Je kunt sowieso via FTP verbinding maken met de 5050c, meen ik.
Volgens mij zijn er een paar providers die via een update juist de usb hebben uitgeschakeld. Wellicht kunnen mede-Tweakers dit bevestigen.

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
remya schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:00:
Als ik mijn externe HDD (WD my book 1TB) aansluit en naar het media menu ga kan ik nergens de optie vinden om mijn films over te zetten.
In het Media-menu moet die achter de rode knop ("Wijzig bron") zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
over het netwerk via FTP is geen probleem, ik het vaker gedaan. Weet alleen inlog en password niet (even googlen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geerten
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 00:19
Fat32 kan volgens mij geen bestanden aan groter dan 4 gb. Daar zul je al gauw tegen aan lopen. Ext3 is het alternatief, maar dan moet je weer een extra driver installeren op je windows PC.
Voor het kopieren zelf moet je ook een aantal stappen uitvoeren. Zoek even op het ziggo forum, daar heb ik het wel eens beschreven.
USB is wel langzaam op de humax, maar FTP is ook niet erg snel...

PS: http://ziggo-gebruikers.n...d.php?p=313052#post313052

[ Voor 8% gewijzigd door geerten op 03-07-2012 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remya
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
wanneer ik mijn HDD formateer naar ext3, zegt de Humax dat dat een niet ondersteunt formaat is. uiteindelijk geprobeerd via Fat32 en na veel gedoe is het wel gelukt via de manier van geerten.

iedereen bedankt voor de hulp !
Pagina: 1