Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 02:24
Beste, Ik zoek een toestel van +-150 Euro waar ik minimaal 6 uur film en 12 uur muziek kan op luisteren voor ik deze moet opladen. Minimaal een 7" scherm.

Wat moet ik kiezen? Een pda (archos), een Mobile DVD speler, Netbook, GSM of een tablet? En dan welke?

Wat had ik al gevonden?

[ Voor 57% gewijzigd door sn33ky op 04-07-2012 11:12 ]

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

2 uur muziek ga je met een iPod nog wel redden. Voor 6 uur film ga je bij welk device dan ook een externe powersource nodig hebben (lees: adapter).
Enig idee wat een LCD scherm verbruikt? ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 02:24
The Eagle schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:23:
2 uur muziek ga je met een iPod nog wel redden. Voor 6 uur film ga je bij welk device dan ook een externe powersource nodig hebben (lees: adapter).
Enig idee wat een LCD scherm verbruikt? ;)
Ik dacht dat er voor deze prijs wel apparaten verkrijgbaar met een extra dikke batterij. Op een gsm kan je toch ook al 4 uur film kijken?

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Volgens mij past dit beter in Mobile Aankoopadviesforum, schopje die kant op dus.

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:11

heuveltje

KoelkastFilosoof

Je kunt evt gewoon een kleine accutje meenemen, en dat eraan koppelen, dan moet je makkelijk meerdere uren halen. !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:53

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo :)

Lees vooral eerst eens Welkom in het Mobile Aankoopadviesforum en dan vooral het stukje
Hoe meer voorwerk je hebt gedaan, hoe eerder en hoe beter het advies zal zijn. Hoe gedetailleerder de vraag, hoe beter het antwoord zal zijn. Geef bijvoorbeeld naast je budget en doel van aanschaf een paar voorbeelden uit de PW. Wat zijn de minimale eisen?
Zoals je topicstart er nu uitziet verwacht ik weinig reacties, het ziet er uit als een "doe eens even voor mij zoeken" topic waar weinig eigen inzet in te bespeuren valt. Je topicstart kun je aanpassen dmv de [edit.] knop rechts bovenin je post.

Veel succes :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:51

StrongArmLance

Endless flow

Archos! Mijn 70IT, haalt makkelijk 8 uur video :)

beetje overdreven, maak daar ongeveer 6/7 van

[ Voor 33% gewijzigd door StrongArmLance op 03-07-2012 18:43 ]

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-11 11:43
De relatief goedkope Blackberry Playbook( wel €177,- , stukje over je budget) zou je ook kunnen proberen. Volgens RIM zou de tablet er 10 uur mee moeten gaan. Ik weet niet hoe dat met alleen video's of muziek zit, maar met continue WIFI aan en af en toe internetten en gamen haal je meestal zo'n 5 uur en dat zal bij video's zonder wifi aan wel een stuk(je?) hoger uitvallen; de 6u zal je vermoedelijk wel halen. Verder is de snelheid van de UI vergelijkbaar met de iPad en heeft de tablet relatief goede specs.

Ik vind één dingonduidelijk: bedoel je nu dat het apparaat 6 uur video én daarna ook nog 12 uur muziek moet kunnen draaien op één acculading, of bedoel je maar één van beiden? Als je beiden wilt kun je beter een USB noodopladertje voor een paar euro van eBay laten komen want ik vermoed dat je voor €150,- geen tablet met zo'n accu zult vinden.
Pagina: 1