Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanenalleman
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-07-2012
Probleem opgelost! Thanks!

Hoi allemaal,
Ik heb vorige week een Toshiba L750-1DQ ( http://www.computerland.n...net&product_code=43890604 ) laptop gekocht, maar ik heb nu last van een aantal zaken die (volgens mij) beeldscherm/videokaart related zijn. Ik hoop dat jullie mij (een halve digibeet) kunnen helpen.
Ik heb namelijk geen controle over de helderheid van het scherm. Ik kan met de fn toets bijvoorbeeld wel het geluid van mijn notebook regelen, maar niet de helderheid aanpassen, terwijl hij wel aangeeft dat hij dat doet. Bovendien, wat vervelender is, is het scherm van mijn laptop helemaal donker wanneer ik hem heb dicht geklapt en hem weer open wil doen.
Ik heb vorige week al geprobeerd de driver van mijn AMD videokaart te deïnstalleren, toen was het probleem opgelost. Ik heb 'm toen alleen al weer geïnstalleerd aangezien de resolutie van mijn beeldscherm niet te beïnvloeden was.
Kent iemand dit probleem of kan iemand mij helpen? Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12:00
De laatste moederbord drivers van de Toshiba-site geprobeerd?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanenalleman
Die driver die ik vorige week geïnstalleerd heb, lijkt me de laatste... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
Is het probleem vanaf dag 0?
Of is het in de loop van de week gekomen?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Je kan bij configuratiescherm -> energiebeheer , en dan volgens mij helemaal onderaan ook de helderheid aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
Stanenalleman schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:20:
Die driver die ik vorige week geïnstalleerd heb, lijkt me de laatste... :(
Dan de meegeleverde proberen, als dat niet werkt => contact met leverancier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stanenalleman
Probleem opgelost! Bedankt guys. Ik heb een bepaalde update uitgevoerd, waardoor het probleem nu verholpen lijkt te zijn!
Pagina: 1