Het betreft een 15" Macbook Pro van eind 2009, met 10.6.8 nog geloof ik. Als ik hem normaal boot en inlog dan crashed na een minuut of wat het scherm. Ik krijg dan in de linkerboven hoek een rij pixels in de primaire kleuren en de rest gaat naar zwart. Start ik de Macbook in safemode (shift tijdens boot) dan werkt alles prima.
In eerste instantie had ik het idee dat het crash moment lag tijdens het starten van GfxStatus, dus die verwijderd in Safemode, maar dat had geen baat. Temperaturen zijn oke, tijdens het booten rond de 40C.
OS X is voor mij nog niet zo heel duidelijk als Windows, wie kan mij even op weg helpen? Duidelijk is dat het geen hardware probleem is (Safemode werkt perfect).
In eerste instantie had ik het idee dat het crash moment lag tijdens het starten van GfxStatus, dus die verwijderd in Safemode, maar dat had geen baat. Temperaturen zijn oke, tijdens het booten rond de 40C.
OS X is voor mij nog niet zo heel duidelijk als Windows, wie kan mij even op weg helpen? Duidelijk is dat het geen hardware probleem is (Safemode werkt perfect).

[ Voor 4% gewijzigd door Zandpad op 02-07-2012 16:06 ]