Ik ga binnenkort een systeem bouwen, vooral bedoelt voor gamen en ik wil er graag de komende 2-3 jaar nog mee verder. Ik heb de meeste onderdelen bij elkaar gezocht maar ik zit nog te twijfelen tussen de cpu-koelers.
(voor bij de Intel Core i5 3450)
1) De "Corsair Hydro H40"
Gewoon puur omdat het mooi uitziet, stil is en in water-koeling over het algemeen goede temps geeft.
Ik heb zelf geen temperaturen gevonden op het net, maar ik vertrouw er op dat het wel een ~30,- air cooler kan evenaren.
2) De "Gelid Solutions Tranquillo Rev.2"
Deze cooler heeft betere temps dan de CM Hyper 212 EVO en is stiller ( het verschil is niet gigantisch maar het is er wel) Hij past ook mooi in mijn colour scheme (zwart en wit).
Is het het waard om puur voor de esthetiek en de stilte 25,- meer uit te geven?
Ik heb jullie meningen nodig om mij er van te overtuigen de H40 te kiezen
Alvast bedankt,
Ward
(voor bij de Intel Core i5 3450)
1) De "Corsair Hydro H40"
Gewoon puur omdat het mooi uitziet, stil is en in water-koeling over het algemeen goede temps geeft.
Ik heb zelf geen temperaturen gevonden op het net, maar ik vertrouw er op dat het wel een ~30,- air cooler kan evenaren.
2) De "Gelid Solutions Tranquillo Rev.2"
Deze cooler heeft betere temps dan de CM Hyper 212 EVO en is stiller ( het verschil is niet gigantisch maar het is er wel) Hij past ook mooi in mijn colour scheme (zwart en wit).
Is het het waard om puur voor de esthetiek en de stilte 25,- meer uit te geven?
Ik heb jullie meningen nodig om mij er van te overtuigen de H40 te kiezen
Alvast bedankt,
Ward