Heb een verslag door iemand laten nalezen en deze heeft met Word markeringen gemaakt. Deze markeringen heb ik één voor één geaccepteerd of genegeerd zoals dat bedoeld is en zo ben ik nu tot een eindverslag gekomen.
Dit eindverslag wil ik ook in Word beschikbaar stellen, maar dan wil ik natuurlijk niet dat iedere lezer die (oude) op- en aanmerkingen kan zien. Via office.com help vind ik dit:
Dit eindverslag wil ik ook in Word beschikbaar stellen, maar dan wil ik natuurlijk niet dat iedere lezer die (oude) op- en aanmerkingen kan zien. Via office.com help vind ik dit:
Dat stuk snap ik al niet helemaal, maar hoe dan ook heb ik geen twee documenten gemaakt en steeds in hetzelfde bestand gewerkt. Is het niet mogelijk alle (oude) markeringen in 1x te verwijderen?Als u bijgehouden wijzigingen en opmerkingen wilt bijhouden in een document en het document ook wilt delen met anderen zonder dat zij deze wijzigingen en opmerkingen kunnen zien, is de beste oplossing twee versies van het document te maken.
Maak een openbare versie voor distributie en bewaar een eigen versie voor uzelf. In de openbare versie van het document accepteert of negeert u alle wijzigingen en verwijdert u alle opmerkingen, zoals beschreven in dit artikel. In uw eigen versie van het document laat u alle bijgehouden wijzigingen en opmerkingen gewoon staan.