Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Word2010] Alle markingen verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een verslag door iemand laten nalezen en deze heeft met Word markeringen gemaakt. Deze markeringen heb ik één voor één geaccepteerd of genegeerd zoals dat bedoeld is en zo ben ik nu tot een eindverslag gekomen.

Dit eindverslag wil ik ook in Word beschikbaar stellen, maar dan wil ik natuurlijk niet dat iedere lezer die (oude) op- en aanmerkingen kan zien. Via office.com help vind ik dit:
Als u bijgehouden wijzigingen en opmerkingen wilt bijhouden in een document en het document ook wilt delen met anderen zonder dat zij deze wijzigingen en opmerkingen kunnen zien, is de beste oplossing twee versies van het document te maken.

Maak een openbare versie voor distributie en bewaar een eigen versie voor uzelf. In de openbare versie van het document accepteert of negeert u alle wijzigingen en verwijdert u alle opmerkingen, zoals beschreven in dit artikel. In uw eigen versie van het document laat u alle bijgehouden wijzigingen en opmerkingen gewoon staan.
Dat stuk snap ik al niet helemaal, maar hoe dan ook heb ik geen twee documenten gemaakt en steeds in hetzelfde bestand gewerkt. Is het niet mogelijk alle (oude) markeringen in 1x te verwijderen? :S

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ten eerste: de def. versie zou ik vooral als PDF publiceren ipv als .docx. Maar als je dat toch wilt: ik denk dat ze wel weg zijn na een accept all. Bovenstaande quote gaat AFAIK over wijzigingen die nog niet zijn geaccepteerd/genegeerd.

Ik ben alleen niet 100% zeker dat er ergens nog restanten kunnen zijn. Dus als je bang bent dat een opmerking als "Wat is de docent eigenlijk een %#(*@" is terug te halen door iemand die er moeite voor wilt doen: voor de zekerheid kan je nog Bestand - Controleren op problemen -> Document controleren doen. En dan alles verwijderen (en kopteksten weer terug zetten :+ ).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is dat er nu (last-minute) markeringen zijn aangemaakt waarvan ik niet 100% zeker weet of ik ze allemaal wil accepteren. Markeringen met toelichting gaan bij mij sowieso niet weg als ik accepteer/negeer :/

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ah. Dan wil je toch echt een kopie maken en daar accept-all doen - of juist reject-all resp. Alle opmerkingen in document verwijderen.

(Of ik begrijp je helemaal verkeerd).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)