Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 14:03
Voor zakelijk gebruik ben ik opzoek naar een tablet. (helaas niet voor mezelf)
"uit principe" is een ipad niet de eerste voorkeur.

De Transformer Prime (of 300T) zou de ideale kandidaat zijn..... maar heeft geen 3G, en dat is wel nodig.
Verdere eisen zijn
- gerenomeerd merk
- geen 7 inch (te klein)
- usb
- bluetooth
- toetsenbord (er moeten verslagen op getikt worden)
- lange accuduur
- goed scherm (er moet veel vanaf gelezen worden)
- moet toch zeker wel een jaar of 4 meegaan in de zakelijke omgeving
en dus 3G

De Samsung Galaxy Tab is afgevallen, al wat oudere software en geen handig toetsenbord dat aangeklikt kan worden (zoals de Transformer Prime)
Het apparaat moet op hele korte termijn aangeschaft worden, wachten tot wat er na de zomer gelanceerd gaat worden, of op een windows7 tablet, is helaas geen optie.

Iemand tips?

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:18

D-rez

dexels

je hebt de 300T ook in 3G variant hoor

http://tweakers.net/price...E32TClWsopWMrIA6jdXiq0FAA

• overcoat
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-11 14:03
Hoorde ergens een verhaal (van één van onze leveranciers) dat deze op het moment nog niet leverbaar is in 3G omdat er een probleem met de 3G module is. (????)

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:18

D-rez

dexels

geen idee, maar ik zie ze toch op verschillende sites als direct leverbaar. Ook vind ik niet zo snel op google dat er problemen zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door D-rez op 02-07-2012 14:55 ]

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:04

gwystyl

Beugeltje dan maar?

De Galaxy Tab 2 is er niet rechtstreeks met toetsenbord, maar deze is wel leverbaar

Afbeeldingslocatie: http://13926.static.securearea.eu//Files/4/13000/13926/ProductPhotos/Medium/15548364.jpg

Het ziet er alleen naar uit dat die dan niet inklapbaar is.

Met deze keyboard case kan dat wel:
http://www.tab2.nl/Webwin...b-10.1-Keyboard-Case.html
Ik zou hem niet te snel afschrijven op software. Android 3.2 werkt al prima, al is het net wat minder verfijnd dan ICS. Verwacht geen wereld van verschil tussen deze 'oudere software' en Android 4.0. Mijn vader heeft net de upgrade naar ICS gedaan op zijn tablet, en hij merkt weinig verschil. ICS komt nog wel naar de Tab 2, al is het even afwachten wanneer

Verder zou ik de Asus Transformer Prime overwegen. Ik zie wat tegenstrijdige berichten of deze nou met of zonder 3G leverbaar is, maar ik dacht ook met. De 300T in ieder geval wel.

Kijk voor de zekerheid even het lijstje in de Pricewatch na, in principe voldoen alle 'normale' tablets waarvoor je een bluetooth toetsenbord kan halen....

[ Voor 57% gewijzigd door gwystyl op 02-07-2012 15:17 ]

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:51

StrongArmLance

Endless flow

Wachten op Windows 8 Tabs?
Pagina: 1