Ik wilde de Panasonic Lumix TZ30 kopen bij Saturn. Deze staat in de folder voor 289 euro (daar bovenop komt nog 20 euro korting via Panasonic). Echter, in de winkel stond er een prijskaartje van 329 euro bij. Komt er een winkelmedewerker naar me toe in de Saturn, en ik zeg hem dat dit toestel in de folder voor 289 euro staat aangegeven. Hij zegt, dat klopt, maar dat geldt alleen nog voor de twee showroom modellen, ik heb verder niks staan. Dus ik geef aan dat ik het niet erg vind als hij hem voor mij besteld. Dan koop ik hem nu wel, en haal ik het toestel later op. "Nee meneer, dat kan niet". Huh?? "Op = op". Huh?? Ik zeg, dat staat niet in de folder. "Jawel, het staat in de kleine lettertjes" Huh??? WAT EEN SLECHTE SERVICE!!!! Nog geeneens excuses dat het niet kan, dat het hem spijt, of whatever. Gewoon een robotverkoper, hij kan net zo goed bij de seats&sofas gaan werken.

Oja, ik heb nog geeneens in de winkel nagekeken of het inderdaad in de kleine lettertjes stond. Thuis wel, en wat blijkt, niks te vinden in de folder! Ja, een verwijzing naar een internet site met actievoorwaarden... Zoiets mag toch niet in een winkel?
Ik ben simpelweg naar de buren gelopen. De BCC. Heel vriendelijk geholpen daar. En gewoon voor de actieprijs van de Saturn meegekregen. Zonder enig aarzeling van de verkoper, alleen even de folder van de Saturn laten zien. En daarna nog even vrolijk terug gegaan naar de verkoper van de Saturn. En nog even duidelijk gemaakt wat een slechte service Saturn biedt, en wel zodat veel klanten en de servicebalie konden meegenieten...

Hij kon niet anders dan wat schaapachtig lachen. Wat een trieste boel daar.
Het was mijn eerste keer bij de Saturn, en direct ook de laatste keer. Wat een ontzettend slechte zaak. Ik ga voortaan naar de BCC. Ik ben er al eerder vriendelijk geholpen daar, en nu ook weer een topservice. Gewoon een normale behandeling van de klant, zonder opdringerigheid.