Toon posts:

Wat zal ik doen, nog es 128mb Ram erbij prikken of

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
...toch maar naar Pinkpop. Ik heb wat geld weer eindelijk en wil heel graag richting Pinkpop, maar dat duurt nog ff, maar die kaartjes gaan wel hard. Daarnaast is het geheugen nu lekker goedkoop, waarvan ik strax verwacht dat de prijzen weer flink zullen stijgen.

Ik heb nu een Duron 700 staan met 128mb Ram (133) en wil daar toch graag vooral met videobewerking enzo waar'k veel mee bezig ben de laatste tijd er 128mb van maken.

Wat zal ik doen, eerst geheugen kopen en dan pinkpop misscine, of toch pinkpoppen en later geheugen drbij prikken met het risico dat de prijzen dan fors gestegen zijn.. (lenen is geen optie, ik sta al zat rood)

dilemma mensen, dilemma...

• HighLander
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-12-2020

HighLander

One day you will see

Hmm Pinkpop kaartjes zijn in No-Time uiotverkocht met een beetje pech.

Geheugen voorlopig niet, ook al word het duurder.

ik zou voor pinkpop gaan, of effe weekend werken en ook nog geheugen kopen.

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

Verwijderd

:? hier in Nijmegen kun je al 1 1/2 of 2 weken geen kaartjes meer krijgen ;)

Verwijderd

man, ik sta ook rood (student) -- kut rijlessen
zaterdagpostbode worden? :)

Ik zal kiezen wat je het leukst vind. De RAM-prijzen kunnen uiteindelijk best weleens stijgen naar 300+ gulden voor 128 MB.

• wpuntnl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-06-2025

wpuntnl

tja... waarom ook niet...

als je het mij vraagt Pinkpop... aan de andere kant heb je meer plezier van nu nieuw geheugen kopen... en dan later misschien naar Lowlands gaan :-)

Survival of the W-est

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Zoals je in 500.000 threads kan lezen, is men het er wel zo'n beetje over eens dat 128 MB er bij kopen voor een beetje fanatiek gebruiker nuttig is, zeker als je kijkt naar de toekomst (duur geheugen, Windows XP, etc).

Jij bent de enige die weet op welke termijn er weer geld beschikbaar komt voor een nieuwe plak ram, en wetende dat het elke dag duurder wordt, moet je zelf een afweging maken.. Als je weet dat je in Juni pas weer centen hebt, zou ik het nu kopen. Het kan in Juni echt een fiks stuk duurder zijn..

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:40

CyBeRSPiN

sinds 2001

Op dinsdag 27 maart 2001 01:53 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
:? hier in Nijmegen kun je al 1 1/2 of 2 weken geen kaartjes meer krijgen ;)
Beetje vreemd, want voorverkoop is pas op 10 maart gestart, dan zou het in 3 dagen al "uitverkocht zijn". Wat opzich ook weer vreemd is want alles wordt centraal geregeld voor zover ik weet, ze printen het kaartje terplekke uit.
Je moet iig wel opschieten want het gaat wel hard met die kaartjes, nog 2-3 weken en ze zijn echt op.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:42

Wildfire

Joy to the world!

Tsja, Tweakers.net vermeld al dat de prijzen voor RAM weer zullen gaan stijgen nu de voorraden weer aan het slinken zijn. Toch maar dat RAM kopen voordat je jezelf straks voor de kop slaat wanneer het 2x zo duur is...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
De vergelijking gaat in zoverre mank dat je voor 100 piek 128mb hebt, maar voor dat geld heb je nog geen kaartje. Sterker nog, dan ben je echt nog nergens.
De laatste keer dat ik naar Pinkpop was, heb ik volgens mij best rustig aan gedaan maar was toch dik 400 piek kwijt aan kaartje, drank, voer, longsleeve en weet ik veel wat nog meer.

Mijn stelling: Als je Pinkpop denkt te kunnen veroorloven, kan die meier voor 128mb er toch ook wel af.

(En zeg nou niet dat je alleen de maandag wilt gaan. Imho ben je pas geweest als je 3 dagen gaat).

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Op dinsdag 27 maart 2001 12:11 schreef CyBeRSPiN het volgende:

[..]

Beetje vreemd, want voorverkoop is pas op 10 maart gestart, dan zou het in 3 dagen al "uitverkocht zijn". Wat opzich ook weer vreemd is want alles wordt centraal geregeld voor zover ik weet, ze printen het kaartje terplekke uit.
Je moet iig wel opschieten want het gaat wel hard met die kaartjes, nog 2-3 weken en ze zijn echt op.
deze week nog is het uitverkocht denk ik....

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Pagina: 1