[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?
Daarvoor zijn toch de Bookmarks?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Bookmarks hebben zo hun voordelen, maar ik zelf gebruik ze eigenlijk nooit, en er zitten ook nadelen aan bookmarks.AW_Bos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:40:
Gebruik zelf altijd "Post history" om te kijken of er nieuwe reacties zijn, en een simpele counter die niks veranderd aan de layout zo handig zijn, weet alleen niet of het veel werk is of niet.
Maar denk dat het mee valt, Crisp heeft nagenoeg het zelfde al eens eerder gedaan:
crisp in "Directe link naar reacties in "Reviews & features" op de FP"
Mijn idee. Ik geef altijd een ram op MyReact en dan zie ik favoriete forums, bookmarktopics en post historie onder elkaar.AW_Bos schreef op maandag 02 juli 2012 @ 09:40:
Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?
Het aantal reacties op een review is een stuk meta-data dat altijd beschikbaar is in die context. Het aantal nieuwe reacties op topics in je posthistorie is dat echter niet, dus dit is sowieso niet triviaal.player-x schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:42:
[...]
Maar denk dat het mee valt, Crisp heeft nagenoeg het zelfde al eens eerder gedaan:
crisp in "Directe link naar reacties in "Reviews & features" op de FP"
Daarbij lijkt het me logischer om een dergelijke feature onder te brengen onder de notificaties (wat sowieso nog onderwerp van discussie is en zeker niet op korte termijn zal gebeuren)...
Intentionally left blank
Met Crisp
Het lijkt me een stuk handiger en charmanter om dit onder een notificatie te laten vallen. Het notificatiesysteem staat nog op schema om eens flink op de schop te nemen, maar dat duurt nog even
Het lijkt me een stuk handiger en charmanter om dit onder een notificatie te laten vallen. Het notificatiesysteem staat nog op schema om eens flink op de schop te nemen, maar dat duurt nog even
Zo zie je maar weer hoe snel je, je ergens in kan vergissen.crisp schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:05:
dus dit is sowieso niet triviaal.
Het word dan maar wachten tot de graafwerkzaamheden voor de fundatie van het nieuwe notificatiesysteem klaar is.
Gehoopt op/dacht dat het een kleine job was, helaas had ik het helemaal fout.
Tja ieder zijn vak, denk dat ik het voortaan maar weer houd bij mijn gas pijpjes offshore.
Pagina: 1