Ek 2012: het naborrel topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21
Wat vonden we er van?

Leuk voor Spanje, maar wmb is het nu wel uit met hun titelhonger, genieten van hen kan ik weinig.

Duitsland: Nog even wachten jongens. oOo

Nederland: al zoveel over gezegd.

Portugal had ik nog zien winnen ook vandaag, hadden ze Spanje gepakt (wat ik vond dat ze verdienden).

Genoten van dit Ek? Nope, ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:10

Fiber

Beaches are for storming.

Een kampioen zonder topscorer, een toernooi zonder topscorer... Spanje heeft iedereen zoek getikt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
Ik hoop in de toekomst meer te zien van Italie; vandaag niet zo goed (maar ook niet echt slecht, jammer van die twee blessures; anders hadden ze nog Diamanti ouzo erin kunnen zetten). Speelt lekker fris en aanvallend, en ook al is tika-taka voetbal van Spanje "mooi"; het is ook uitermate saai moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer dat Kroatie ze er niet uit heeft gekregen, scheidsrechter Stark wordt bedankt. Dat was het enige moment waar ze kwetsbaar waren, daarna niet meer.

Toch is het geen kampioen waar ik warm voor kan lopen, het team wekt geen enkele sympathie bij me op.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus Duitsland heeft gewonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
ik vond het een waardeloos EK...

ookal hou ik niet zo van voetbal, ik vind het wel leuk om naar een EK/WK te kijken, for tha feeling ;)
maar dit was ronduit waardeloos.

[ Voor 68% gewijzigd door w4v3g0d op 01-07-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Sjah schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:43:
genieten van hen kan ik weinig.
Het hele toernooi eigenlijk niet, op vandaag na. Vandaag speelden ze erg goed, al zat het ze wel mee dat Thiago Motta uitviel en ze tegen tien man kwamen te staan. (alhoewel ze voor die tijd ook al erg sterk waren) Moet zeggen dat ik het over het algemeen wel een leuk EK vond, zeker de wedstrijden van Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Echt balen.. dit had Italië niet verdiend... Spanje had er al veel eerder uit moeten liggen, tegen Kroatië mochten ze echt blij zijn dat de arbitrage hen hielp. Ik hoop echt met WK'14 en EK'16 dat ze er asap eruit vliegen. }:|

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik snap die haat tegen Spanje niet zo. Het is welliswaar zo dat ze alles al hebben gewonnen de laatste jaren, maar als ze goed voetballen vind ik het geweldig om naar te kijken. Vandaag speelden ze goed, ik vond het prettig om naar te kijken. Heb van de rest van het toernooi ook wel genoten.

Het was alleen niet nodig geweest om kaartjes voor het Nederlands elftal aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

RoD schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:09:
Ik snap die haat tegen Spanje niet zo.
Welke haat tegen Spanje? Ik zie nergens haat tegen Spanje in dit topic :)

[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 02-07-2012 00:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:25

Grvy

Bot

RoD schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:09:
Ik snap die haat tegen Spanje niet zo. Het is welliswaar zo dat ze alles al hebben gewonnen de laatste jaren, maar als ze goed voetballen vind ik het geweldig om naar te kijken. Vandaag speelden ze goed, ik vond het prettig om naar te kijken. Heb van de rest van het toernooi ook wel genoten.

Het was alleen niet nodig geweest om kaartjes voor het Nederlands elftal aan te schaffen.
Zelfs vandaag vond ik ze niet goed voetballen; ik vind het spaanse spel gewoon saai. En levenloos om naar te kijken. :)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
gambieter schreef op maandag 02 juli 2012 @ 00:11:
[...]

Welke haat tegen Spanje? Ik zie nergens haat tegen Spanje in dit topic :)
Nee, ik bedoelde het eigenlijk ook wat algemener dan dat het er staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ach, het begint teveel op een machine te lijken, en machines maken misschien geen fouten maar wekken minder snel enthousiasme, passie etc op. Voeg daarbij dat ze toch net wat te vaak voordeel hebben van arbitrale dwalingen, en een gebrek aan sympathie is goed te verklaren.

Laat ze maar weer menselijk worden, niets beter voor een beetje nederigheid dan flink op de bek gaan. Gaat Oranje hopelijk ook een hoop van leren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
En wat ik ook tegen heb op Spanje, is dat ze het mooi proberen te doen (maar geen mooie spits hebben dat in de 1e plaats), maar in de verdediging een goeie spits van de tegenstander met doodschoppen desnoods stoppen. Kan je zeggen, ja ze hebben mooi middenveld, zeker is waar, maar waar zijn de persoonlijkheden ala Franse middenveld jaren '80 met een Platini.

[ Voor 24% gewijzigd door Sjah op 02-07-2012 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 11:12
Normaal gesproken zijn bij RTL afleveringen direct online, echter kan ik VI Oranje van vanavond nog niet terug vinden? Echter kan ik geen enkele aflevering terug vinden. Heeft iemand misschien een linkje voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:33

FreakNL

Well do ya punk?

Kritiek op Spanje na 3 opeenvolgende titels.... ;(

Natuurlijk mag je het af en toe saai vinden, maar je kunt moeilijk zeggen dat het niet goed is. Natuurlijk hebben ze af en toe wat geluk (Kroatie, Portugal), maar een goeie keeper hebben is ook een kwaliteit. En ze raken nooit in paniek.

En over het gebrek aan persoonlijkheden? Misschien is dat juist wel de kracht. Persoonlijkheden kunnen heel snel veranderen in ego's... Zo'n Torres die topscorer kan worden maar toch dat balletje aflegt op Mata, dat tekent gewoon de eenheid in die groep. En daar mag je Del Bosque best een schouderklopje voor geven. Zo'n Xabi Alonso schopt in de Classicos Iniesta lachend van het veld, maar eenmaal in La Furia Roja zijn het collega's die goed kunnen samenwerken.

Nee, ik heb bewondering voor dit Spanje. Echt waar. Ik snap de verhalen van mensen dan ook niet zo die zeggen dat het in 2014 maar eens afgelopen moet zijn. Als Spanje het dan weer verdient, mogen ze van mij voor de vierde keer op rij winnen. Wat een team zeg. Dit gaan we niet vaak meer meemaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 22:40
Thanks FreakNL, voor de eerste deftige post in dit topic.

Spanje brengt al jaren briljant voetbal. Daar waar andere teams het van één of twee individuen moeten hebben, wat ook z'n charme heeft, brengen zij het als een team. Alles klopt. Technisch, tactisch, fysiek, teamgeest,.. Klasse apart. Zoals op meerdere tv stations gezegd werd, beste team ooit.
En wat ik ook tegen heb op Spanje, is dat ze het mooi proberen te doen, maar in de verdediging een goeie spits van de tegenstander met doodschoppen desnoods stoppen.
Voorbeeld plz?

Verdediging voetbalt gezellig mee, incl keeper. Cfr 2de goal.

[ Voor 27% gewijzigd door Noel op 02-07-2012 01:50 ]

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Noel schreef op maandag 02 juli 2012 @ 01:41:
Ds iets is deftig als het met jouw mening overeenkomt, en niet deftig als het tegen jouw mening ingaat? Ik denk niet dat het woordenboek hier in mee zal gaan :)

Waar haal je het waandenkbeeld vandaan dat in sport de beste altijd moet winnen? De charme van sport zit hem in de onvoorspelbaarheid, in de persoonlijkheden, en in de botsingen daartussen. Spanning, meeleven etc komt niet als je toch al van te voren weet wie er gaat winnen.

Barcelona is het sterkste clubteam van Europa, en waarschijnlijk ook van de wereld. Maar bij die machine komt ook een onpersoonlijkheid, er valt niet mee te vereenzelvigen, het wordt een naamloze grauwe massa waar de poppetjes inwisselbaar zijn. Vandaar dat ik het mooi vond dat ze struikelden over Chelsea, niet mooi, ongeliefd en ongesteund, maar met mazzel en veel inzet wisten ze de kleine kans te grijpen. Niet Guardiola, maar interim-coach Di Matteo. Prachtig.

Anders kun je voetbal wel per computer gaan afhandelen, team A is 2000 punten sterk, team B 1599 punten, team A wint met 2-1. Goh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:26
Ik had eigenlijk wel gehoopt dat Duitsland in de finale zou staan en die Spanjaarden eruit zou knikkeren want ze hebben nog een appeltje te schillen met hun van het WK. Maar ze speelden tegen Italie gewoon slecht. Op een gegeven moment begon Oezil doelloze lange ballen te geven door het midden. Nou, dan weet je wel hoe laat het is.

Het zit me nog steeds dwars hoe Duitsland op het WK over alles en iedereen heen walste en in de halve finale tegen Spanje stopte het opeens. Echt raar was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:17
Ik vond het een zeer zwak en saai EK. Even afgezien van het feit dat Oranje zo snel eruit lag, ik mistte bij dit EK gewoon de hele vibe. Ik heb ook echt geen spectaculaire wedstrijden gezien of bijzonder goede ploegen gezien.

Nee, ik vond het saai en sfeerloos dit jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:17
gambieter schreef op maandag 02 juli 2012 @ 03:00:
[...]
Barcelona is het sterkste clubteam van Europa, en waarschijnlijk ook van de wereld. Maar bij die machine komt ook een onpersoonlijkheid, er valt niet mee te vereenzelvigen, het wordt een naamloze grauwe massa waar de poppetjes inwisselbaar zijn. Vandaar dat ik het mooi vond dat ze struikelden over Chelsea, niet mooi, ongeliefd en ongesteund, maar met mazzel en veel inzet wisten ze de kleine kans te grijpen. Niet Guardiola, maar interim-coach Di Matteo. Prachtig.
Dit. Dat is nou voetbal. Voetbal behoort niet geperfectioneerd te zijn. Er moet strijd en passie inzitten. Dat zag ik niet in het tikki-takkie-koekoek voetbal van Barca. Ja, het was mooi om te zien toen het nieuw was maar doordat het zo goed uitgevoerd was ging het heel snel vervelen en heb ik zelfs een afkeer van Barca gekregen.

Wat is er leuk aan een ploeg die zo goed als alles wint :? Helemaal niks, en ik kan me ook niet voorstellen wat het is om fan te zijn van Barcelona, elk seizoen bijna het zelfde liedje, je walst over de meeste teams heen met dezelfde stijl. Het voelt leeg, onpersoonlijk en te makkelijk.

Maar goed, Sierd de Vos zou zeggen dat ik koekkoek ben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 27-09 21:09
Sergio Ramos is de man van het toernooi geworden, dat zegt meer over het toernooi dan over Ramos, wat mij betreft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Noel schreef op maandag 02 juli 2012 @ 01:41:
Ja schoffeer iedereen hier maar..
Voorbeeld plz?
Waarom? Jij had Spanje toch zo goed in kaart, nou dan zou je dat ook gezien moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Waar kan ik trouwens totaal doelpunten en kaarten vinden? Voor mijn poule nog de laatste cijfers invullen, maar ik kan geen preciese details vinden. Met name de rode, ik tel enkel direct rood en geen 2x geel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Laatst online: 21:33

FreakNL

Well do ya punk?

Hier staat alles wat je zoekt mbt kaarten:

Wikipedia: UEFA Euro 2012 disciplinary record

En het aantal goals is 76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
chim0 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 05:51:
Het zit me nog steeds dwars hoe Duitsland op het WK over alles en iedereen heen walste en in de halve finale tegen Spanje stopte het opeens. Echt raar was dat.
Psst. Italie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ora et Labora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-09 09:48
Of Nederland ipv Duitsland :>

[ Voor 7% gewijzigd door Ora et Labora op 02-07-2012 15:54 ]

Who's general failure, and why is he reading my disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:33

StrongArmLance

Endless flow

Second That.

In mij heeft het EK niet geleefd, muv de wedstrijden van Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 02 juli 2012 @ 07:07:
[...]

Dit. Dat is nou voetbal. Voetbal behoort niet geperfectioneerd te zijn. Er moet strijd en passie inzitten. Dat zag ik niet in het tikki-takkie-koekoek voetbal van Barca. Ja, het was mooi om te zien toen het nieuw was maar doordat het zo goed uitgevoerd was ging het heel snel vervelen en heb ik zelfs een afkeer van Barca gekregen.

Wat is er leuk aan een ploeg die zo goed als alles wint :? Helemaal niks, en ik kan me ook niet voorstellen wat het is om fan te zijn van Barcelona, elk seizoen bijna het zelfde liedje, je walst over de meeste teams heen met dezelfde stijl. Het voelt leeg, onpersoonlijk en te makkelijk.

Maar goed, Sierd de Vos zou zeggen dat ik koekkoek ben 8)7
Denk niet dat ie de enige is ;) . De bal terug veroveren binnen 1-5 seconden is geen strijd? Passie en strijd heb je nodig als je slecht(er) bent of achter staat. Of moet iedereen met 5-0 vernederd worden zodat er daar weer over wordt geklaagd >:)

Spanje wint alles met 1-0: saai. Barcelona walst over iedereen heen: saai. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Fiber schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:50:
Een kampioen zonder topscorer, een toernooi zonder topscorer... Spanje heeft iedereen zoek getikt.
Torres is topscorer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

3XPER7 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 16:22:
[...]

Torres is topscorer hoor.
Jep... samen met 6 anderen. ;)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

GS88 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:07:
[...]

Jep... samen met 6 anderen. ;)
Maar had er het minste aantal minuten voor nodig (+ die assist, zet hem net boven Gomez) ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 02-07-2012 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
3XPER7 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:42:
[...]

Maar had er het minste aantal minuten voor nodig (+ die assist, zet hem net boven Gomez) ;)
Mensen, stop eens met het door elkaar halen van de noemer topscorer en winnaar gouden schoen.

Als er 30 man 3 doelpunten maken zijn alle 30 topscorers, echter heeft de UEFA regels opgesteld voor het winnen van de gouden schoen en daar komen assists en spelminuten bij kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

En als je inderdaad helemaal nauwkeurig wilt zijn zeg je het zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:45
Sjah schreef op maandag 02 juli 2012 @ 08:19:
[...]

Ja schoffeer iedereen hier maar..

[...]

Waarom? Jij had Spanje toch zo goed in kaart, nou dan zou je dat ook gezien moeten hebben.
Waarom? Omdat jij het aankaart voor jouw aversie tegen het Spaanse elftal, dan mag je ook wel voorbeelden noemen. Anders kan je beter je mond houden als je toch niet met voorbeelden kan komen.
Psst, Spanje ;) Op het WK werden ze door Spanje uitgeschakeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
JanW schreef op maandag 02 juli 2012 @ 18:33:
[...]

Psst, Spanje ;) Op het WK werden ze door Spanje uitgeschakeld ;)
Woops! Sorry, enorme misread :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
[...]

Waarom? Omdat jij het aankaart voor jouw aversie tegen het Spaanse elftal, dan mag je ook wel voorbeelden noemen. Anders kan je beter je mond houden als je toch niet met voorbeelden kan komen.
Mag ik zelf bepalen of ik dat aankaart, en ook voorbeelden wens te geven, dank U. Een superdoodschop kan ik niet noemen, maar echt spijkerhard ingrijpen moet toch iedereen wel af en toe gezien hebben? En dan doel ik ook op afgelopen Wk en de Ek daarvoor.
Btw...aversie is te sterk uitgedrukt hoor voor wat ik van Spanje vind. Spanje doet mij gewoon bijzonder weinig, thats it, echt weerzinwekkend vind ik 't niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 02-07-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Sjah schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:07:
Mag ik zelf bepalen of ik dat aankaart, en ook voorbeelden wens te geven, dank U.
Zullen we het vriendelijk houden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:26
Wat is ermee? Deze EK bedoel je? Toen speelde Duitsland gewoon slecht. Normaal gesproken zouden ze makkelijk van dit Italie moeten winnen als ze zo spelen als op het WK. Maar zoals ik al zei, als op een gegeven moment Oezil doelloze lange ballen gaat geven, weet je wel hoe laat het is. Nee, het was echt slecht tegen Italie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:54
Wel grappig hoe iedereen het er voor een toernooi over eens is dat Duitsland kampioen wordt en als Spanje kampioen wordt doet iedereen alsof het briljante voetbal van Spanje nooit is weggeweest en dat het allemaal wel heel obvious was. En met iedereen bedoel ik vooral de mensen op tv ;)

"Spanje was een klasse apart, blablabla", "Spanje staat nog steeds ver boven de rest van Europa, blablabla".

Nee, het zijn momentopnames en kwaliteiten om een bepaalde tegenstander te verslaan. Duitsland heeft prima gespeeld maar de snelle, diepe speelstijl van Italië werd ze fataal. De Duitsers moeten niet zo sip zijn, als ze Portugal op dat punt waren tegengekomen stonden ze waarschijnlijk in de finale. Als Portugal Spanje had uitgeschakeld (als een land het kan zijn zij het wel) was Italië waarschijnlijk kampioen geweest, enz..

Zo kijk ik er ook tegen met Nederland. Als we in poule A of D hadden gespeeld hadden we waarschijnlijk de kwartfinale wel gehaald, waren we daar uitgeschakeld. Waren we dan minder boos geweest?

[ Voor 16% gewijzigd door Makkelijk op 05-07-2012 09:37 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
Makkelijk schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 09:36:
Zo kijk ik er ook tegen met Nederland. Als we in poule A of D hadden gespeeld hadden we waarschijnlijk de kwartfinale wel gehaald, waren we daar uitgeschakeld. Waren we dan minder boos geweest?
Het antwoord op de vraag is voor veel mensen ja.

Ik bekijk het ook meer van jou kant. Alle 4 de landen staan in de top 10 van de wereld, zelfs Denemarken was als 6e geplaatst voor dit EK. Daar kan je van verliezen, zeker als je een mindere dag hebt. Voor hetzelfde geld zit je in een andere poule en groei je in het toernooi. Dat is wat Spanje ook deed, die waren met de nodige mazzel door de poule en speelde uiteindelijk een hele goede finale.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88

GS88

π raat

ph4ge schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:58:
[...]
Dat is wat Spanje ook deed, die waren met de nodige mazzel door de poule
Jah... tegen de Kroaten. Wat een slechte wedstrijd was dat wat arbitrage betreft!

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Het was geen best EK. Natuurlijk zeker niet voor de Oranje supporter, maar over het algemeen viel het voetbal wat tegen. Jammer dat de 'gedroomde' finale Spanje - Duitsland niet is uitgekomen (ok, dé gedroomde finale is natuurlijk NL - DUI, maar NL is gewoon niet goed genoeg momenteel). Duitsland in vorm is momenteel het enige (Europese) land dat Spanje kan verslaan imo. Helaas was er tegen Italië een off day, hoewel de Italianen gewoon goed speelden en natuurlijk terug kunnen kijken op een prima toernooi. Niemand verwachtte er iets van en dan ff de finale halen is toch knap. De finale was Spanje's beste wedstrijd van het toernooi, dus die hebben volkomen terecht gewonnen vind ik. De Italianen leken wat plankenkoorts te hebben het 1e half uur en toen stond het al 2-0 en was de wedstrijd feitelijk gespeeld. En die pech blessures hielpen ook niet echt mee natuurlijk, hoewel de laatste te voorkomen was. Montolivo was één van de besten aan Italiaanse kant en hem dan wisselen voor een half geblesseerde speler is |:( en :F en :N. Gewoon dom :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:33

StrongArmLance

Endless flow

Dat van Montolivo ja, heel vreemd... ach black out bij zenuwtjes die op spelen.
Pagina: 1