Toon posts:

Opgelicht bij winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 409 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
OMDAT IK DIT BERICHT NIET ELDERS OP DEZE SITE KWIJT KON HIER MAAR EVEN!!
Dit forum is bedoeld voor ervaringen met kopen online en problemen met bedrijven die online verkopen. Nou IK heb een serieus probleem en na wat googelen schijn ik daar niet alleen in te zijn.

Reactie van Tweakers.net

Modbreak:*snip* e-mails en persoonsgegevens publiceren zonder zelfs maar te vragen is nogal... Niet netjes. Check je mail voor een uitleg wat hier wél verwacht wordt.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste St1300,

Zoals Floris al aangeeft waarderen we op tweakers shopreviews wanneer de koopervaring volledig is afgerond (en er dus geen uitzicht meer is op een verandering in de situatie). We stimuleren ook discussie omtrent bepaalde problemen op het forum (wo het shopping forum).

Wat we op tweakers niet toestaan zijn rants naar winkels toe of het gebruik van tweakers als breekijzer om zaken van winkels gedaan te krijgen. Jouw topic bevat geen bodem voor een discussie voor op het forum en is geen feitelijke beschrijving van jouw koopervaring voor een shopreview.

Het forum van opgelicht op internet bevat een goed stappenplan voor als je denkt opgelicht te zijn op internet. Ik raad je aan die stappen te volgen en juridische hulp te zoeken.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2012 22:16 ]

Dit topic is gesloten.