Toon posts:

Origin Account Hacker

Pagina: 1
Acties:
  • 2.289 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 303311

Topicstarter
Beste Tweaker members,

ik ben vandaag gehacked op mn origin account, mn Account is over gezet naar het volgende email address:
xnickx77@hotmail.co.uk. Met andere woorden ik denk dat geheel Origin is gehacked.

Ik zou graag willen weten of dat ik de eerste ben die dit probleem ondervind.
is er mich iemand die eventueel en support email adres weet van origin want je moet een account hebben om daar achter te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:53
Omdat jouw account is gehackt wil nog niet zeggen dat meteen Origin is gehackt, ik kan er nog gewoon in....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:27

Bartske

Valar Morghulis

"A tale is never so good that ale won't make it better."

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Nee klopt alleen momenteel ken ik al 1 iemand meer die zn 5 min geleden het zelfde heeft gehad door de zelfde persoon

Edit: de laatste 3 week ben ik niet online geweest

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 303311 op 01-07-2012 22:09]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
lol al zelf gezien _/-\o_ _/-\o_ eerste 32 resultaten geven iets waar je eerst een nieuw account voor moet aanmaken voor dat je in contact kan!!!!

Ben niet helemaal dom he, anders had ik de vraag denk ik niet gesteld.

(sorry ben misschien beetje pissed ATM)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:38

Releases

Ja maar!

Begin je pc maar alvast te scannen met Anti Malwarebytes en je eigen Anti-virus pakket.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 360606

Ik zou beginnen met een virusscan. Vervolgens de serial van de game scannen, overig bewijsmateriaal verzamelen en vervolgens een vriendelijke mail sturen naar origin, meestal is het binnen enkele dagen opgelost.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Releases schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:12:
Begin je pc maar alvast te scannen met Anti Malwarebytes en je eigen Anti-virus pakket.
okey dankje heb ik nu aan het scannen!
many thanks
Anoniem: 360606 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:12:
Ik zou beginnen met een virusscan. Vervolgens de serial van de game scannen, overig bewijsmateriaal verzamelen en vervolgens een vriendelijke mail sturen naar origin, meestal is het binnen enkele dagen opgelost.
serial van de game scannen : kan dit handmatig of is hier een programmaatje voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 337891

Anoniem: 303311 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:11:
[...]

Ben niet helemaal dom he, anders had ik de vraag denk ik niet gesteld.
Maak een nieuwe account aan. E-mail de support.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 01-07-2012 22:34]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Remz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:52
Anoniem: 303311 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:18:
[...]

okey dankje heb ik nu aan het scannen!
many thanks
[...]

serial van de game scannen : kan dit handmatig of is hier een programmaatje voor?
Ik neem aan dat je een mobieltje met camera hebt? Dit voldoet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 360606

Ik neem aan dat je de game in de winkel hebt gekocht, zoals hierboven word gezegd: foto ervan maken met een mobieltje o.i.d. van de serial-code. Als je hem ergens hebt gekocht op het internet stuur je de scan die je via mail hebt ontvangen.

Dit geldt natuurlijk niet als je hem direct via origin hebt gekocht. Dan zou ik namelijk een screenshot van internet bankieren / paypal meesturen.

Door dit te doen kan origin zien dat JIJ de eigenaar bent van het account en niet de hacker.

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 360606 op 01-07-2012 23:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:20
Ik had dat ook in de eerste week van BF3. Iemand had mijn account over gezet naar ander email adres. Heb toen meteen gebeld met klantenservice en die hebben het hersteld. Je moet wel kunnen aantonen dat het echt jou account is.

hoi

Anoniem: 495747

Al 2 weken ondervind ik rare en vreemde kleine wijzegingen op mij BF3. De laatste week vond ik het raar dat Origin bericht gaf dat ik al aangemeld was. Als ik speel (als ik in het spel geraak) is het veel zo dat net voor het spel afgelopen is en mijn score, awards enz. uitvallen. Bij het terug inloggen van een BF3 spel komt dan de melding dat er iets mis is met cloudopslag (of zoiets) :( . Ik denk dat mijn Origin account gehackt is. Ik zag dat iemand een russische hacker verdenkt. Ik heb al enkele keren een paar weken op russische BF3 servers gespeeld (alhoewel ik beschuldig niemand vandaar zonder bewijs) Waarom zouden ze een origin account hacken? tja, je kan via origin games on-line kopen, dus via deze weg aan je gegevens komen, zou mss kunnen. Ik wil en zal nooit cheats gebruyiken in (gelijk welke) games. Vind ik gewoon laag en egoistisch (om maar niet laf te gebruiken) Origin zal toch goed moeten uitkijken denk ik, maarja, wie ben ik. Het enige wat mij intresseert is gamen met het spel dat ik betaald heb. Liefst zelfs geen origin of steamachtige systemen ertussen want daar komt toch eens 8)7 en |:( van. Zoals nu. Eens Gamen met Batllefield3 is mijn ontspanning en wil geen extra troep die er niks met tezien hebben. Ondertussen al een paar keren :( en }) en wit gloeiend kwaad gemaakt op één of andere :+ die cyber steelt.
nu het volgende doen in de hoop alles terug normaal te krijgen: https://help.ea.com/nl/ar...account-what-can-i-do-now

• Skoftebok
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-08-2019
Dat je game niet helemaal lekker draait heeft niks te maken met het feit of je gehackt bent of niet. En had dit niet gewoon in het bf3 of bf3 problemen topic gepost kunnen worden?

i5 3570k /// 2 x 4 Gb Corsair Dominator Platinum 1600 Cas 8 /// MSI GTX 670 Power Edition /// MSI Z77A-GD65 /// Corsair HX750 /// Samsung 830 128Gb /// Bitfenix Shinobi Window + USB 3.0 Upgrade Kit /// W8 Pro x64

Anoniem: 566144

hallo ik speel een online game

ik ben gehackt en ben all me geld kwijt

ik heb de admin gemaild en hij reageerd boos en geeft geen vergoeding

nou is het zo dat je daar met diamanten speet

zijn er hier mensen die me kunnen helpen om in de server mijn geld terug te halen

ik heb all in het scrypt gezeten en gekeken en heb veel gezien en geleerd maar heb er nog steeds niet genoeg verstand van :(

me geld is dus nog steeds weg

mvg barry

...

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:52

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je in de scripts heb gezeten, word dat gezien als hacking en daar zal een ban op staan, wie zijn vingers brandt,....

En zeker als er geld mee gemoeid is, zal je hier niet onderuit komen, daar helpt de juiste kerstgedachte ook niet echt bij. Ik ben bang dat je nu op de blaren mag gaan zitten...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-10 23:13

psychoclown

Back in black

Erg slechte post (grotesmurf1997) en in een gekaapt topic, dat is dus niet de bedoeling.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee