Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-07 23:03
Hallo,

Omdat onze oude router het bijna begeeft, zijn we op zoek naar een andere. We willen graag een Modem en router in een. Alleen de aansluiting waar de verbinding binnen komt die we nu hebben is een Coax Kabel http://2.bp.blogspot.com/...st2_941462-coax-cable.jpg

We hebben een verbinding van ziggo

Alleen ik kan geen modemrouter vinden met deze aansluiting. Wij zoeken een modemrouter met een coax aansluiting voor max 60 euro. Weet iemand waar ze zoon modemrouters (Voor een ziggo verbinding) verkopen en weet iemand misschien zoon router (Merk en Type) Alvast zeer bedankt!

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xudonax
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-07 13:34
Dit is niet mogelijk. Of ik heb in ieder geval nog nooit gehoord van een apparaat waar EuroDOCSIS (aka Ziggo's signaal) in gaat, en waar aan de andere kant meer dan één LAN poort uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 22:32

Reptile209

- gers -

De modems die Ziggo (nu) gebruikt hebben gewoon een ingebouwde 4-poorts router en Wifi. Welk modem heb je nu precies? Heb je al contact me Ziggo gehad om te informeren of daar geen omruil mogelijk is? En wat is eventueel het bezwaar tegen een nieuwe losse router, want dat moet voor 60 euro ook wel lukken lijkt me.

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
Reptile209 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:14:
De modems die Ziggo (nu) gebruikt hebben gewoon een ingebouwde 4-poorts router en Wifi. Welk modem heb je nu precies? Heb je al contact me Ziggo gehad om te informeren of daar geen omruil mogelijk is? En wat is eventueel het bezwaar tegen een nieuwe losse router, want dat moet voor 60 euro ook wel lukken lijkt me.
We hebben nu de Netgear wgr614v6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-07 22:32

Reptile209

- gers -

De Netgear is volgens mij je router, niet je modem. Welk model modem van Ziggo heb je nu staan? Als die oud genoeg is, willen ze hem misschien wel voor je omruilen :). En reageer je ook nog even op mijn andere vragen/suggesties?

[ Voor 15% gewijzigd door Reptile209 op 01-07-2012 21:39 ]

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393995

Mocht je AI1-basis hebben, of Z2 icm ED2.0 modem, moet je ff upgraden voor een maand. Krijg je er 1 toegezonden. (eventueel AI1-basis naar Plus/Extra upgraden is de 1e 2 maand gratis :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
Reptile209 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:39:
De Netgear is volgens mij je router, niet je modem. Welk model modem van Ziggo heb je nu staan? Als die oud genoeg is, willen ze hem misschien wel voor je omruilen :). En reageer je ook nog even op mijn andere vragen/suggesties?
Denk eerder dat de router kapot is(hebben wel goed internet via kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:15
Het modem wat Ziggo momenteel uitlevert is een Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0, welke voorzien is van WiFi en een 4 poorts switch voor je LAN. Wellicht kun je die aanschaffen/verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Telenet heeft hier in België zulke dingen, volgens mij zijn dat Motorola's. Daar zitten meerdere LAN-poorten op (ik denk dat dat er wel niet meer dan twee of drie zijn). Zit zeker Euro-DOCSIS op.

Edit: hier een topic.

[ Voor 4% gewijzigd door Borromini op 01-07-2012 21:49 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
Anoniem: 393995 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:42:
Mocht je AI1-basis hebben, of Z2 icm ED2.0 modem, moet je ff upgraden voor een maand. Krijg je er 1 toegezonden. (eventueel AI1-basis naar Plus/Extra upgraden is de 1e 2 maand gratis :) )
jammer, we hebben Z1 abbo :? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
Hark_k schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:47:
Het modem wat Ziggo momenteel uitlevert is een Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0, welke voorzien is van WiFi en een 4 poorts switch voor je LAN. Wellicht kun je die aanschaffen/verkrijgen
Waar aan te schaffen??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

www.beslist.nl 28 verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenford
Is er niets anders.!
Deze is een beetje buiten ons budget :o :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Daniel36

vernieuwde formule

bel Ziggo en informeer eens bij ze.
Met een beetje geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-07 19:39
Daniel36 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:14:
bel Ziggo en informeer eens bij ze.
Met een beetje geluk...
Idd, gewoon je Z1 voor 1 maandje naar Z2/3 laten zetten. Als abo actief is even bellen waarom je de maximumsnelheid niet haalt. Als het goed is wordt je dan een docsis 3 modem aangeboden met wifi. En na een maandje zet je je abo weer terug naar Z1. Kost je 10 a 20 euro maar daar heb je nog geen fatsoenlijke router voor.
Pagina: 1