Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan!
Zo scherp als een voetbal!
We hebben nu de Netgear wgr614v6Reptile209 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:14:
De modems die Ziggo (nu) gebruikt hebben gewoon een ingebouwde 4-poorts router en Wifi. Welk modem heb je nu precies? Heb je al contact me Ziggo gehad om te informeren of daar geen omruil mogelijk is? En wat is eventueel het bezwaar tegen een nieuwe losse router, want dat moet voor 60 euro ook wel lukken lijkt me.
[ Voor 15% gewijzigd door Reptile209 op 01-07-2012 21:39 ]
Zo scherp als een voetbal!
Verwijderd
Denk eerder dat de router kapot is(hebben wel goed internet via kabel)Reptile209 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:39:
De Netgear is volgens mij je router, niet je modem. Welk model modem van Ziggo heb je nu staan? Als die oud genoeg is, willen ze hem misschien wel voor je omruilen. En reageer je ook nog even op mijn andere vragen/suggesties?
Edit: hier een topic.
[ Voor 4% gewijzigd door Borromini op 01-07-2012 21:49 ]
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
jammer, we hebben Z1 abboVerwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:42:
Mocht je AI1-basis hebben, of Z2 icm ED2.0 modem, moet je ff upgraden voor een maand. Krijg je er 1 toegezonden. (eventueel AI1-basis naar Plus/Extra upgraden is de 1e 2 maand gratis)
Waar aan te schaffen???Hark_k schreef op zondag 01 juli 2012 @ 21:47:
Het modem wat Ziggo momenteel uitlevert is een Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0, welke voorzien is van WiFi en een 4 poorts switch voor je LAN. Wellicht kun je die aanschaffen/verkrijgen
Is er niets anders.!
Deze is een beetje buiten ons budget
Met een beetje geluk...
Idd, gewoon je Z1 voor 1 maandje naar Z2/3 laten zetten. Als abo actief is even bellen waarom je de maximumsnelheid niet haalt. Als het goed is wordt je dan een docsis 3 modem aangeboden met wifi. En na een maandje zet je je abo weer terug naar Z1. Kost je 10 a 20 euro maar daar heb je nog geen fatsoenlijke router voor.Daniel36 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:14:
bel Ziggo en informeer eens bij ze.
Met een beetje geluk...