Ikzelf heb een beetje rond zitten neuzen in tweakers omdat ik mijn acer aspire m3641 mijn SSD samsung 830 258GB niet aankon en daarom wou hem vervangen voor een nieuwe pc.
Na een tijdje zoeken kwam ik uit op:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2012
*(Basisgamesysteem)*
*(Met een budget van 650 euro kan het budgetgamesysteem op bijna elk vlak serieus worden verbeterd. Het extra budget gaat vooral naar een betere processor en een zwaardere videokaart. Daarnaast heeft dit systeem meer werkgeheugen en biedt de behuizing meer opties.)*
Helaas is de behuizing moeilijk te vinden en daarom wou ik hierover advies vragen welke wel zou passen
met de Basisgamesysteem van mei.
Ikzelf vond deze en voor de rest kwam ik er maar niet uit.
pricewatch: Corsair Carbide 500R Black
Als er ook nog advies is voor betere onderdelen dan de onderdelen dan die in de bbg van mei staan dan hoor ik dat graag, mijn budget is van 600 tot 800 euro.
Na een tijdje zoeken kwam ik uit op:
reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie mei 2012
*(Basisgamesysteem)*
*(Met een budget van 650 euro kan het budgetgamesysteem op bijna elk vlak serieus worden verbeterd. Het extra budget gaat vooral naar een betere processor en een zwaardere videokaart. Daarnaast heeft dit systeem meer werkgeheugen en biedt de behuizing meer opties.)*
Helaas is de behuizing moeilijk te vinden en daarom wou ik hierover advies vragen welke wel zou passen
met de Basisgamesysteem van mei.
Ikzelf vond deze en voor de rest kwam ik er maar niet uit.
pricewatch: Corsair Carbide 500R Black
Als er ook nog advies is voor betere onderdelen dan de onderdelen dan die in de bbg van mei staan dan hoor ik dat graag, mijn budget is van 600 tot 800 euro.