telfort verbindings problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439960

Topicstarter
Heren/dames ik heb een vraag misschien waar jullie een antwoord op weten.
Mijn vrouw heeft nu al 3 jaar een normaal abonnement bij telfort.
Niets aan de hand altijd gewoon bereik.
Nu heb ik haar een Samsung galaxy s gekocht en dus ook een internet bundel bij telfort afgesloten op haar huidige abonnement.

Vanaf dat moment alleen maar ellende..
Totaal geen bereik meer steeds iets dan weer weg.
Heb zelf een kpn netwerk en nergens last van.
Gezien het feit dat telfort gebruik maakt van het kpn netwerk
zou je denken dat als ik bereik heb dat zij ook bereik zou hebben.

Heb de kaartjes eens omgewisseld maar het probleem verplaatst zich dan van haar telefoon naar die van mij.
Zij heeft dan goed bereik met haar telefoon.

heb al contact gehad met telfort maar die hebben toevallig net storting op de lokatie waar ik dan ben met haar telefoon.
Zonder dat ik heb aangegeven waar ik ben dan... 8)7
Wie o wie herkent dit of heeft een oplossing.
Kom uit het oosten van het land.
alvast bedankt voor de hulp.

p.s. Bij verlies van verbinding bedoel ik dus niet alleen data maar ook geen telefoon en sms..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-05 09:58

iLikeNoobies

With Big Boobies

Aangezien bij een crosscheck (simkaart in ander toestel) het probleem verplaatst naar je eigen toestel vermoedt ik dat het probleem heeft te maken met de simkaart van je vrouw. Je kan voor de zekerheid even de instellingen handmatig in het toestel plaatsen

Mocht dat geen uitkomst bieden dan zal ik proberen om bij Telfort een nieuw simkaartje te regelen.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iLikeNoobies schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:34:
Aangezien bij een crosscheck (simkaart in ander toestel) het probleem verplaatst naar je eigen toestel vermoedt ik dat het probleem heeft te maken met de simkaart van je vrouw. Je kan voor de zekerheid even de instellingen handmatig in het toestel plaatsen

Mocht dat geen uitkomst bieden dan zal ik proberen om bij Telfort een nieuw simkaartje te regelen.
ok top bedankt voor je reactie.
ik heb idd al geprobeerd om die settings handmatig er in te zetten.
helaas werkt dit ook niet omdat ik geen verbinding heb.

Een nieuw simkaartje regelen heb ik ook al geprobeerd alleen telfort wil hier niet aan omdat hun aangeven dat het al 3 jaar werkt zonder problemen..
hier hebben ze op zich gelijk in maar ze vergeten even dat dit een heel ander type toestel is en dat we nu gebruik willen maken van internet...

ik zal ze nogmaals eens een mail sturen/bellen maar ben bang dat ik weer zn dame aan de lijn krijg die aangeeeft dat ze toevallig net storing hebben op mijn locatie... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:26

Speedmaster

Make my day...

Loop anders een telfort shop binnen, kunnen ze perfect testen wat het probleem is

@iLikeNoobies
Gefeliciteerd he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Speedmaster schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:04:
[...]

Loop anders een telfort shop binnen, kunnen ze perfect testen wat het probleem is

@iLikeNoobies
Gefeliciteerd he.....
zullen we eens doen donderdag avond.. thanks