Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Asus is goede kwaliteit, ikzelf heb de Asus X53SD-SX209V en bevalt mij prima (ziet er iets anders uit, maar kwa materiaal het zelfde) alleen het chiclet toetsenbord is even wennen
de bovenkant (logo) is van hard plastic met een structuur erin zodat het niet snel krast, en de palmrest is van geborsteld aluminium, dus goede kwaliteit
de bovenkant (logo) is van hard plastic met een structuur erin zodat het niet snel krast, en de palmrest is van geborsteld aluminium, dus goede kwaliteit
[ Voor 30% gewijzigd door [Remmes] op 01-07-2012 18:30 ]
ja, daag.
Thanks
Een alternatief is natuurlijk de XPS 15 met Sandy Bridge i5-2450 en een GT 525M. Ik zou persoonlijk niet weten wat de voorkeur zou moeten genieten. Op gebied van performance ontloopt het elkaar nauwelijks voor zover ik zie. In principe heeft Ivy Bridge mijn voorkeur omdat het nieuwer is natuurlijk
Wat overblijft is dan batterij tijd en bouwkwaliteit(behuizing/scherm/toetsenbord etc)
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Verwijderd
XPS 15.
De GT 525m kielhaalt de intel 4000 IGP. Voor de rest is de voorkeur lichtelijk richting dell: de XPS is steviger, betere speakers, de asus is lichter, 2 jaar garantie, marginaal betere CPU.
Als je gaat gamen, XPS that is. Anders maakt het imo niet veel uit.
De GT 525m kielhaalt de intel 4000 IGP. Voor de rest is de voorkeur lichtelijk richting dell: de XPS is steviger, betere speakers, de asus is lichter, 2 jaar garantie, marginaal betere CPU.
Als je gaat gamen, XPS that is. Anders maakt het imo niet veel uit.
opzich is de 525M wel beter dan de 4000 van Intel kwa gaming (zover ik weet) maar ik neem aan dat je ouders geen BF3 gaan spelen ofzo
Ivy-Sandy tja Ivy is geloof ik een paar procent beter dan de Sandy
Ivy-Sandy tja Ivy is geloof ik een paar procent beter dan de Sandy
ja, daag.
Veel verder dan Bejeweled of Zumba's Revenge zal het niet gaan
ik denk dat ze dan meer waarde hechten aan 2 jaar garantie. Laatste punt is nog dat hij niet te warm moet worden zodat hij aangenaam op schoot te houden is. Ik weet dat zowel de Asus als Dell met deze behuizing al een tijdje bestaan, weten jullie hoe het daar mee zit?
mijn Asus (met 610m) word niet heel erg warm, alleen tijdens spellen kan hij natuurlijk wel warm worden (maar niet gloeiend heet), het fijne van Asus is dat de palmrest redelijk koel blijft
ikzelf heb geen ervaring met de Dell, dus daar kan ik niets over zeggen
ikzelf heb geen ervaring met de Dell, dus daar kan ik niets over zeggen
ja, daag.
Pagina: 1