Een goede kennis heeft een iMac met volgende specificaties:
Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac12,2
Processornaam: Intel Core i7
Processorsnelheid: 3,4 GHz
Aantal processors: 1
Totale aantal cores: 4
L2-cache (per core): 256 KB
L3-cache: 8 MB
Geheugen: 8 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart AMD Radeon HD 6970M 1024 MB
Bij het programma SketchUp (tekenprogramma) kan deze wel al eens traag gaan lopen: laden van bestanden duurt even en renderen van schaduw laat op zich wachten.
Nu is de vraag: Hoe dit oplossen? Volstaat uitbreiden van geheugen naar 16GB? Zo ja, welk type geheugen wordt aangeraden (eventueel met pricewatch link) en kan dit model (volgens ik zie niet) 2 * 8GB aannemen of zal het 4 * 4GB worden?
Installeren van geheugen zal ik doen, maar van apple heb ik niet veel kennis. Over het programma zelf weet ik ook niet zoveel.
Modelnaam: iMac
Modelaanduiding: iMac12,2
Processornaam: Intel Core i7
Processorsnelheid: 3,4 GHz
Aantal processors: 1
Totale aantal cores: 4
L2-cache (per core): 256 KB
L3-cache: 8 MB
Geheugen: 8 GB 1333 MHz DDR3
Videokaart AMD Radeon HD 6970M 1024 MB
Bij het programma SketchUp (tekenprogramma) kan deze wel al eens traag gaan lopen: laden van bestanden duurt even en renderen van schaduw laat op zich wachten.
Nu is de vraag: Hoe dit oplossen? Volstaat uitbreiden van geheugen naar 16GB? Zo ja, welk type geheugen wordt aangeraden (eventueel met pricewatch link) en kan dit model (volgens ik zie niet) 2 * 8GB aannemen of zal het 4 * 4GB worden?
Installeren van geheugen zal ik doen, maar van apple heb ik niet veel kennis. Over het programma zelf weet ik ook niet zoveel.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2012 17:36 ]