Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jsandee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23-02-2022
Mijn net nieuwe (4 Weken) Htc one x, De hele 4 weken heel zuinig op geweest.
Maar eergisteren is die toch gevallen van kuitbeen hoogt. en toen shrok ik heel erg
want bij schrem is kapot. nu ik dus dik (janken) maar nu is mijn vraag naar dit trieste verhaal.

Ik heb hem gekocht bij Mediamarkt. jah ik wou hem heel graag en maar toch.,
Ik heb hem wel verzekerd bij meidamarkt en ik vroeg zelf nog is hij verzekerd tegen val schade ik dus heel blij
maar dat wads toen. nu is het zondag en kan niet wachten tot morgen maar ik zit de met een blok in me maag van haal dit de verzekering wel en hoe?

als iemand hier iets van af weet graag zou ik het horen.

Met vriendelijke groet JS

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-11 12:02

Metian

Snert is vies

Voor deze vraag is een hele mooie topic te vinden, ik zal vast iets helpen Problemen en garantie-afhandelingen van de HTC One X

Rupsen, Rapsen.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:56

weebl

YARR!

Je vraagt je af of je telefoon verzekerd is tegen valschade en omdat het zondag is en de verzekeringsmaatschappij gesloten is kom je hier janken...?

Wacht even tot morgen en bel ze dan gewoon...

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Heel vervelend voor je, maar je stelt je vraag niet op de goede plek. Je zal toch zelf moeten kijken onder welke voorwaarden jij een verzekering heb afgesloten, daar kan niemand je bij helpen. Om die reden sluit ik dit topic en wens ik je veel succes bij de verdere afhandeling.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Dit topic is gesloten.