Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Printer probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een raar probleem met mijn Brother MFC-5460, een prima printer btw, alleen nu laat hij een steekje vallen wat het printen van de zwarte inkt betreft.

Hij print meer strepen dan afbeeldingen of letters. Schoonmaken heb ik nu zo'n 100x gedaan en elke keer weer is zwart zeer slecht. Cartridge vervangen bracht ook geen oplossing, dus nu vraag ik jullie maar om hulp.

Afbeeldingslocatie: http://www.hbpmedia.nl/Downloads/pp.jpg

Verwijderd

Heb je een originele of een imitatie cartridge voor zwart gebruikt? Hoe heb je schoongemaakt? Met de reinigingsfunctie van de printer?
Wat je zou kunnen proberen is:

- Als je een imitatiecartridge hebt gebruikt deze vervangen door een originele ook al lijkt het erop dat de
printkop verstopt is. Gelukkig zijn ze niet al te duur. (Wij hebben hem destijds overigens o.a. gekozen
vanwege de losse kleurencartridges zonder chip erop >:) ).
- Als je alleen de reinigingsfunctie van de printer hebt gebruikt,
1) even googlen naar: "   Brother LC-1000BK reinigingscartridge zwart ". Eens zoiets met succes bij een
collega gebruikt. Qua geld is het nog de moeite waard om het te proberen (in 1 keer meebestellen met een
zwarte cartridge).
2) de printkop loshalen en een busje printer 66 printer reinigingsspray op de printkop proberen als de
reinigingscartridge niet werkt.

Verder is de all-in-one inderdaad een toppertje ;)

(excuses als de tekst verspringt, zit hier op een tablet te typen)

Verwijderd

Topicstarter
originele cartridges en de reiningingsfunctie van de printer zelf gedaan, meerdere malen

hmm 2 is inderdaad een optie ik ga die eens proberen.

tnx