Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SSD + Ivy Birdge i5/7 + Full HD scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben op zoek naar een allround laptop (voornamelijk om te programmeren, maar ik zou graag hebben dat er op andere gebieden zoals gamen niet te veel beperkingen zijn). Hij mag rond de 1000 euro kosten. Liefst niet te zwaar, want ik ben van plan om er veel mee rond te lopen. Ook een lange batterij is een pluspunt. Hieronder een overzicht waar ik aan dacht:

Processor: i5/7, liefst een quad met hyperthreading
Grafische kaart: Maakt niet zo veel uit. Eventueel geen externe. Wel is beter = beter:)
RAM: 6/8 gig
HDD/SSD: Liefst een laptop waar ik nog een tweede HDD/SSD kan bijsteken. Als er in het product dat ik koop al een SSD zit, moet die groot genoeg zijn ( minstens 124 gig). Als er al een HDD in zit, liefst een van 7200 rpm.
Scherm: Full HD (1900x1080) of beter. Liefst rond de 15''
Aansluitingen: Minstens HDMI, USB 3.0 en liefst een netwerkaansluiting (gigabit)

Ik heb al heel wat onderzoek gedaan naar verschillende laptops, maar ik vind het erg moeilijk om een goede search te vinden. De pricewatch van deze site is heel handig, maar ik vermoed dat daar niet alle laptops inzitten? In ieder geval vind ik daar niet echt wat ik zoek. Daarom zou ik graag zelf mijn laptop samenstellen, maar daar vind ik nog minder websites voor. www.bto.eu is de enige site die ik heb gevonden die dit enigszins aanbiedt. Kennen jullie nog winkels waar je zelf je laptop kan samenstellen?

• Mqrius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05-2021
Alienware laptops bijvoorbeeld kun je ook customizen. Het is misschien handig om in dit subforum wat rond te neuzen, dan kom je al een redelijk eind met suggesties geloof ik.

Verwijderd

idd kijk eens naar de M17xR4
is wel 17 inch maar kan 3 schijven in inc optical en andere specs no problemo.

je zou dan een msata ssd kunnen doen en 2 normale hdd van 750gb dan heb je 1.5 tb opslag en ssd.
ik zelf heb er 3 ssd's in zitten op raid 0:)

Verwijderd

Topicstarter
Alienware is niet echt mijn stijl:) En nu ik zo kijk vind ik het wel erg duur voor wat je krijgt.

• wuswug
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11 20:55
kijk naar de Asus K of N serie
Bijv pricewatch: Asus K53SD-SX336V

(╯°□°)╯ ︵ ┻━┻

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:39:
Alienware is niet echt mijn stijl:) En nu ik zo kijk vind ik het wel erg duur voor wat je krijgt.
De M17x is juist enorm goedkoop. Je moet alleen weten waar je moet zoeken.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:23:
i7-3610QM + 1080p met..
GTX 660m = € 1,271
GTX 675m = € 1,340
GTX 680m = € 1,566
HD 7970m = € 1,407

Uit die mooie sheet van mij. De verzendkosten berekening is stuk, dus mogelijk komt er nog €29 op de prijs hierboven.
Buiten je budget, maar toch.

Onder de €1000 met een 1080p scherm kom je uit bij 3 laptops die niet total crap zijn: de inspiron 15R SE, de asus N56 (NIET de N53 of N55), en de sony S15 als gewicht een hoge prioriteit heeft. En ja, de laptops bij BTO zijn total crap, en zelfs zonder OS duurder dan de hierboven genoemde modellen...

pricewatch: Asus N56VM-S4050V of de inspiron met vergelijkbare specs voor €756 na die achterlijke dell kortingsacties lijkt mij de beste keuze.

• [Remmes]
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-10 11:29
die laptop is eigenlijk nergens meer te krijgen, misschien bij computerland met wat geluk nog wel in de fysieke winkel..

ja, daag.

Pagina: 1