Toon posts:

Nzbget verdwenen na upgrade firmware v2.2.5 EM7280, code 312

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hallo,
Omdat mijn EM7280 herhaaldelijk niet reageerde op de AB als ik deze uit wilde doen, heb ik de nieuwste firmware v2.2.5 er nog eens op gezet.
Probleem is nu dat ik nzb get niet kan configureren, deze melding krijg ik:
NZBGet Web Interface - ettings
Warning: copy(settings.php) [function.copy]: failed to open stream: No such file or directory in /opt/share/www/nzbgetweb/confgen.php on line 312
ERROR: Could not load web configuration file and could not create a new one. File \"settings.php\" not found.

Ik heb de harde schijf al geformatteerd. .nzbget bestand heb ik verwijderd en verschillende malen opnieuw opgestart.
Ook nog eens de firmware opnieuw erop gezet, het wil maar niet lukken. Ik zie de map .nzbget ook niet meer (verborgen mappen worden weergegeven).Ik blijf dezelfde melding krijgen.

Daarna heb ik volgende gedaan:
Klik met de rechter muisknop op 'Computer' en ga naar 'Beheren' --> 'Opslag' --> 'Schijfbeheer'. Zoek in het onderste venster de harde schijf van de mediaspeler op en verwijdert alle blokjes (partities) in de rij van de harde schijf van de mediaspeler. Verwijder alleen de partities van de mediaspeler en niet van uw andere schijven. Alle gegevens worden verwijdert!

Toen de schijf nog eens geformatteerd via de EM7280 zelf.

Nu is nzbget helemaal niet te zien!
Op de harde schijf staat nu alleen:
theater, lost and found, en part bestanden maar geen nzbget!

Ook weer eens uitgezet, gewacht, van de stroom af gehaald, en weer aangezet en n nacht aan laten staan zonder resultaat. Geen nzbget te zien en als ik via de web interface kijk krijg ik weer dezelfde melding:
Warning: copy(settings.php) [function.copy]: failed to open stream: No such file or directory in /opt/share/www/nzbgetweb/confgen.php on line 312
ERROR: Could not load web configuration file and could not create a new one. File \"settings.php\" not found

Tevens heb ik ook nog eens gereset, via knopje onder printplaat in de speler met nieuwste firmware op usb. Zonder resultaat.

Wat doe ik verkeerd?

Ik heb n EM7280 incl harde schijf gekocht, heb deze dus niet er zelf ingezet.