Kabelgoot voor tv en home cinema set (in eigen kleur)

Pagina: 1
Acties:

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 09:27
Beste Tweakers. Ik heb een tv muurbeugel gekocht, televisie en home cinema set. Nu wil ik echter nog een kabel goot kopen voor onder de tv, maar ik heb er eentje nodig met 3 uitgangen (boven voor tv, onder voor uitgang stekkers en ergens halverwege voor de home cinema). Zelf kan ik ook wel een derde opening maken als het materiaal dat toestaat. Het probleem is echter dat ik een kabelgoot zoek die groot genoeg is om een stekker van de tv en van de home cinema, een hdmi kabel en een coaxkabel in te plaatsen en ook nog eens in mijn eigen kleur te lakken/spuiten is. Wie kan mij helpen met het vinden van zoiets?

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 02:24
Hier heb je massa's keuwe voor een degelijke prijs:
http://www.conrad.be/ce/n...equence=ASC&orderBy=price

20x35mm is meer dan genoeg voor 3 kabels. 10x15mm gaat net te klein zijn denk ik. Ikzelf heb hier 2 dikke kabels in liggen, en toen werd het zelfs al moeilijk om de 2e kabel er bij te krijgen.
Met een spuitbus zijn deze wel te kleuren (geen ervaring mee), en hier kan je zonder problemen gaten in boren.

• Cooperator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11 09:27
Bedankt! 20x35 of 15x40 lijken mij goede maten, vooral als je de kap van de goot er af kunt halen, de kabels erin kunt leggen en de kap er weer op. Als het nu een massieve koker was geweest, had ik een veel grotere moeten hebben om eerst ook de stekkers er doorheen zien te krijgen.