Hallo GoT!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, een beetje office voor school, en soms een filmpje kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €700 euro, hier zou ik wel +/- 10-20 euro over heen kunnen gaan, maar het liefst niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Een monitor, muis en toetsenbord heb ik al, deze hoeven dus niet mee gerekend te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De gewone dingen, ik hoef bijv. atm geen SSD, dit lijkt me beter om later te doen i.v.m het nog wel kleine budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst zou ik een Intel systeem willen, en graag een leuke brute kast, ik dacht zelf aan de HAF 912.
Waarom? Omdat ik nog wel eens een lanparty wil bezoeken, en ik dan een kast als de HAF 912 of in die richting, wat meer uit vind stralen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, hiervoor heb ik geen eisen/wensen.
Wat ik zelf samen had gesteld :
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, een beetje office voor school, en soms een filmpje kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van €700 euro, hier zou ik wel +/- 10-20 euro over heen kunnen gaan, maar het liefst niet.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Een monitor, muis en toetsenbord heb ik al, deze hoeven dus niet mee gerekend te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De gewone dingen, ik hoef bijv. atm geen SSD, dit lijkt me beter om later te doen i.v.m het nog wel kleine budget.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Het liefst zou ik een Intel systeem willen, en graag een leuke brute kast, ik dacht zelf aan de HAF 912.
Waarom? Omdat ik nog wel eens een lanparty wil bezoeken, en ik dan een kast als de HAF 912 of in die richting, wat meer uit vind stralen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee, hiervoor heb ik geen eisen/wensen.
Wat ik zelf samen had gesteld :
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda Green SATA 3Gb/s Hard Drive , 1TB | € 74,80 | € 74,80 |
| 1 | Cooler Master HAF 912 Plus | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Intel Core i5 3450 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Sapphire HD7850 2GB GDDR5 | € 210,- | € 210,- |
| 1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Team Elite 2 x 4 GB DDR3 1333 Mhz | € 39,70 | € 39,70 |
| 1 | Asrock Z77 Pro4-M | € 83,40 | € 83,40 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 701,85 | |