belangrijke info:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
> Battlefield 3, Fifa12, Daemon tools en vmware player
> Videomontage (1080p) met sony vegas, films kijken en office.
> Windows 7 64 bits
Wat mag het systeem gaan kosten?
> € 1000-2000,- incl. BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
> Logitech 2.1 sound system Z323
> Logitech G35 gaming headset
> Xbox 360 wireless controller for windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
> Heavy duty processor voor evt. videocodecs en gaming
> Flink wat geheugen voor rendering en de vele applicaties die ik altijd open heb staan
> USB 3.0 en evt. ondersteuning voor mijn usb 3.0 usb sticks met 16GB geheugen
> Een goede en snelle videokaart om op ultra te gamen met spellen als battlefield 3 en modern warfare 3. De videokaart dient ook voor grafisch bewerken, zoals foto's en video's
> 3 schermen die snel in gaming zijn en die weinig response time hebben
> Een goede pc tower die zeer goed koelt
> Een goede processor koeler die altijd koel is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
> Ik heb goeie ervaringen met ASUS en hoor ook wel goeie dingen erover. Verder niet echt. Ik wil wel graag voor AMD gaan, vanwege dat die vaak wat beter zijn voor gaming prestaties. Het nadeel van AMD vind ik dat het wel snel warm wordt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
> Zo stil en koel mogelijk, energieverbruik maakt me niet uit.
Ik heb dus voor battlefield 3 games een wat verouderde pc. Ik heb ook maar één 24'' scherm. op verschillende sites wordt geadviseerd om 2 Asus radeon hd 6950 OC 2GB edition videokaarten te kopen en die in crossfire x te draaien.
Dan kan ik battlefield 3 op ultra draaien wordt mij verteld. Ik heb ook een SSD van OCZ gezien met 128 GB en met 520mb/s schrijfsnelheid en 430 mb/s leessnelheid en heb daarover ge-googled en heb gelezen dat die vaak problemen heeft met laden enzo en dat daarom klanten hem vaak terug moeten brengen naar de winkels.
Ik ben nu aan het kijken om een Samsung SSD te kopen met 256 GB en 510 mb/s schrijfsnelheid en 420 mb/s leessnelheid. Ik heb verder nog gezocht naar advies over een amd eyefinity systeem maar heb niks gevonden. Mijn vraag aan jullie is, of jullie aan mij advies kunnen geven over het kopen van een goede eyefinity systeem van 1000-2000 euro inclusief schermen. Ik kom er zelf niet uit.
Alvast bedankt.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
> Battlefield 3, Fifa12, Daemon tools en vmware player
> Videomontage (1080p) met sony vegas, films kijken en office.
> Windows 7 64 bits
Wat mag het systeem gaan kosten?
> € 1000-2000,- incl. BTW
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
> Logitech 2.1 sound system Z323
> Logitech G35 gaming headset
> Xbox 360 wireless controller for windows
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
> Heavy duty processor voor evt. videocodecs en gaming
> Flink wat geheugen voor rendering en de vele applicaties die ik altijd open heb staan
> USB 3.0 en evt. ondersteuning voor mijn usb 3.0 usb sticks met 16GB geheugen
> Een goede en snelle videokaart om op ultra te gamen met spellen als battlefield 3 en modern warfare 3. De videokaart dient ook voor grafisch bewerken, zoals foto's en video's
> 3 schermen die snel in gaming zijn en die weinig response time hebben
> Een goede pc tower die zeer goed koelt
> Een goede processor koeler die altijd koel is
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
> Ik heb goeie ervaringen met ASUS en hoor ook wel goeie dingen erover. Verder niet echt. Ik wil wel graag voor AMD gaan, vanwege dat die vaak wat beter zijn voor gaming prestaties. Het nadeel van AMD vind ik dat het wel snel warm wordt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
> Zo stil en koel mogelijk, energieverbruik maakt me niet uit.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Samsung EcoGreen F2 EG HD154UI, 1.5TB | € 94,30 | € 94,30 |
| 1 | Samsung Syncmaster P2450H | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Seagate Barracuda ST31000524AS, 1TB | € 78,45 | € 78,45 |
| 1 | Philips SPD3500CC/10 | € 80,- | € 80,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced | € 79,50 | € 79,50 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 34,80 | € 34,80 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 530W | € 61,70 | € 61,70 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 23,95 | € 23,95 |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Asus Sabertooth 990FX | € 134,- | € 134,- |
| 1 | MSI R5770-PMD1G | € 120,- | € 120,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 996 | |
Ik heb dus voor battlefield 3 games een wat verouderde pc. Ik heb ook maar één 24'' scherm. op verschillende sites wordt geadviseerd om 2 Asus radeon hd 6950 OC 2GB edition videokaarten te kopen en die in crossfire x te draaien.
Dan kan ik battlefield 3 op ultra draaien wordt mij verteld. Ik heb ook een SSD van OCZ gezien met 128 GB en met 520mb/s schrijfsnelheid en 430 mb/s leessnelheid en heb daarover ge-googled en heb gelezen dat die vaak problemen heeft met laden enzo en dat daarom klanten hem vaak terug moeten brengen naar de winkels.
Ik ben nu aan het kijken om een Samsung SSD te kopen met 256 GB en 510 mb/s schrijfsnelheid en 420 mb/s leessnelheid. Ik heb verder nog gezocht naar advies over een amd eyefinity systeem maar heb niks gevonden. Mijn vraag aan jullie is, of jullie aan mij advies kunnen geven over het kopen van een goede eyefinity systeem van 1000-2000 euro inclusief schermen. Ik kom er zelf niet uit.
Alvast bedankt.
[ Voor 15% gewijzigd door rinzy12 op 30-06-2012 18:50 ]