Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Internet Explorer 9 Foutmelding script

Pagina: 1
Acties:

• Jozef 54
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-07 19:35
Sinds een paar dagen heb ik geregeld de volgende foutmelding als ik aan het surfen ben:
Fout opgetreden in het script op deze pagina.
Regel: 1
Teken: 1.
Fout: De eigenschap of methode loade_0 wordt niet ondersteund door dit object.
Code: 0.
URL: https://apis.google.com/ _/apps=static/ _/js/gapi/plusone/rt=j/ver=FvKWRqk9rOk nl./sv=1/am=!
Wilt u doorgaan met het uitvoeren avn scripts op deze pagina?

Of ik dan ja of nee aanklik maakt niets uit, ik kan dan gewoon verder surfer tot de foutmelding weer verschijnt.
Ik ben aan het zoeken geweest op internet maar bovenvemelde foutmelding met hetgeen onder de URL vermeld staat kan ik nergens vinden. Ik heb IE9 al eens opnieuw ingesteld. Ik heb de beveiliging al eens gewijzig. Er staat bij de internetopties --> geavanceerd een vinkje bij: Foutopsporing in scripts uitschakelen (Internet Explorer).

Weet iemand hoe ik die vervelende steeds maar terugkerende foutmelding weg kan krijgen?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij welke website(s) en browser(s) heb je dit?
IE0 bestaat niet ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Jozef 54
Sorry voor het (inmiddesl herstelde) foutje. In de titel van het bericht staat wel het juiste versienummer. Het is dus IE9. De foutmelding doet zich voor bij allerlei sites die ik bezoek.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:11
Dit lijkt op Google plus issue 169. Waarom jij er nu net last van moet hebben of hoe je ervan af komt weet ik ook niet.

• Jozef 54
Sorry hcQd, ik zie geen enkel verband met 'Google plus issue 169'.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Jozef 54 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:00:
Sorry hcQd, ik zie geen enkel verband met 'Google plus issue 169'.
Werkelijk? Wellicht niet dat exacte probleem, maar er is wel een verbinding met Google+:
Fout opgetreden in het script op deze pagina.
Regel: 1
Teken: 1.
Fout: De eigenschap of methode loade_0 wordt niet ondersteund door dit object.
Code: 0.
URL: https://apis.google.com/ _/apps=static/ _/js/gapi/plusone/rt=j/ver=FvKWRqk9rOk nl./sv=1/am=!
Wilt u doorgaan met het uitvoeren avn scripts op deze pagina?
Dat geeft bij mij aan dat er een probleem is met Google+ items op de website. Persoonlijk zou ik er niet wakker van liggen. Het is een probleem van Google waar IE niet (goed) mee overweg kan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1