Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 462727

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://androidhas.com/wp-content/uploads/2012/04/smartwatch-main-image-620x440.png

Sony Bluetooth SmartWatch: Horloge 2.0

De Sony Bluetooth SmartWatch is werkelijk een multifuctionele gadget. Naast dat je alle functies van een digitaal horloge bij je hebt is de SmartWatch uitgerust met nog veel meer. Doormiddel van Bluetooth kun je bijna iedere Android telefoon koppelen.Zo kun je met het touchscreen OLED-scherm smsjes of emailtjes lezen. Bovendien kun je dankzij facebook en twitter ondersteuning ook op de hoogte blijven van alle gebeurtenissen in je social media kringen.

De Sony Bluetooth SmartWatch is niet alleen als horloge te gebruiken. Dankzij de afneembare band en de clip aan de achterzijde van de SmartWatch kun je hem ook als bediening van je mp3-speler gebruiken. Je klampt deze je gemakkelijk aan een jas of in een borstzak van je shirt. Je hoeft dus nooit meer je telefoon uit je broekzak te halen om te kijken welk nummer speelt. De afneembare band kun je trouwens ook gemakkelijk vervangen met de verschillende kleuren die Sony beschikbaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Ik ben aan het overwegen om een dergelijke smartwatch te halen. Is er iemand op Tweakers die ervaringen heeft met dit apparaat? Reviews op internet verschillen gigantisch namenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216663

Naj_Geetsrev schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:37:
Ik ben aan het overwegen om een dergelijke smartwatch te halen. Is er iemand op Tweakers die ervaringen heeft met dit apparaat? Reviews op internet verschillen gigantisch namenlijk!
Positief:
  • Je mist geen enkel gesprek of sms
  • Installeer Augmented SmartWatch Pro en je mist ook o.a. geen e-mail en WhatsApp meer
  • Batterij is prima mits je de klok niet continue laat tonen (3 dagen minimaal, 's nachts uit)
  • Bediening gaat goed en vrij snel, met bezwete handen ietsje minder
  • Handig te beheren/sorteren via je smartphone met smartconnect
  • Prima widgets (muziek widget heel handig!!)
Negatief:
  • Aansluiting om op te laden (goed aandrukken anders gebeurt er niets...)
  • Batterij als je de klok cotinue laat zien
  • Opnemen van een gesprek alleen met Sony (Ericsson), weigeren kan altijd. Headset nodig.
  • Leesbaarheid buiten, vooral in direct zonlicht
Neutraal:
Design: zou wat platter mogen maar de SmartWatch is zeker niet lelijk!!

Hopelijk kun je hier wat mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik heb de smartwatch 2 en nou heb ik een vraag over de music unlimited app, als ik deze activeer via mijn watch dan vraagt hij (muziek afspelen op hoofdapparaat) nou heb ik een draadloze koptelefoon ,maar afspelen
lukt niet , ik heb eerst de smartwatch 1 gehad en daar speelde de app wel gewoon af,, doe ik iets fout???