Hallo mede tweakers. ik heb onlangs mijn pc een flinke update gegeven om zo weer een paar jaar voorruit te kunnen. dit is mijn pc op het moment:
Amd fx 8120 @ 4ghz
corsair vengeance 16 gb ddr3 1600 geheugen
club 3d hd 6990 videokaart
Asrock fatality 990FX moederbord
Samsumg spinpoint 1tb
Coolermaster voeding 750 tot 900 w max
In de volgende games krijg ik best lage frames wat eigenlijk niet zou moeten kunnen met dit systeem lijkt me:
Crysis 1 15-37 fps, benchmark gpu 24 fps avg... (misschien iets te maken met 2 core support?)
Gta 4 10-50 fps, benchmark 26-60 fps
Alles is up to date, dus daar kan het niet aan liggen. Ook de nieuwste hotfixes voor de processor zijn geïnstalleerd. ik vind dit erg jammer, want ik heb veel geld uitgegeven aan dit systeem.
Mijn videokaart heb ik een 3d mark test laten doen en die kreeg daar gewoon een goede score bij, ook word crossfire gezien door de games.
Wie helpt me uit de brand?
Amd fx 8120 @ 4ghz
corsair vengeance 16 gb ddr3 1600 geheugen
club 3d hd 6990 videokaart
Asrock fatality 990FX moederbord
Samsumg spinpoint 1tb
Coolermaster voeding 750 tot 900 w max
In de volgende games krijg ik best lage frames wat eigenlijk niet zou moeten kunnen met dit systeem lijkt me:
Crysis 1 15-37 fps, benchmark gpu 24 fps avg... (misschien iets te maken met 2 core support?)
Gta 4 10-50 fps, benchmark 26-60 fps
Alles is up to date, dus daar kan het niet aan liggen. Ook de nieuwste hotfixes voor de processor zijn geïnstalleerd. ik vind dit erg jammer, want ik heb veel geld uitgegeven aan dit systeem.
Mijn videokaart heb ik een 3d mark test laten doen en die kreeg daar gewoon een goede score bij, ook word crossfire gezien door de games.
Wie helpt me uit de brand?
[ Voor 8% gewijzigd door nouwnouw op 30-06-2012 11:39 ]