Iemand anders problemen met zijn beperkingen security code?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024
Aantal weken geleden een nieuwe ipad 3 32gb gekocht.. Ben er enthousiast mee aan de gang gegaan maar heb hem niet direct aan de computer gehangen. Heb aardig wat uurtjes in een bepaalde game zitten.

Heb vervolgens ergens de security code ingesteld voor in-game app purchases, om die uit te zetten. Ik ben er 100% zeker van dat ik de code weet maar de ipad accepteert hem niet.. Ik zit nu al op 60 minuten lock outs wanneer ik een code probeer.

Iemand een idee hoe ik mijn ipad kan resetten en toch met name de savegames van sommige games terug kan zetten?

Ik weet dat je via itunes een reset kunt doen waarna er een backup terug gezet kan worden.. Probleem is dus, dat ik nog helemaal geen kopie gemaakt had! De kopie die hij nu maakt bevat gewoon de security code die vrolijk na een restore weer terug gezet wordt. :(

Totaal de weg kwijt hier.. Onbegrijpelijk dat dit zo slecht geimplementeerd is. Nogmaals ik ben er 100% zeker van dat ik de juiste code gebruik aangezien dit gewoon mijn pincode is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:38
Ik heb ook een soortgelijk probleem, ben ook de Beperkingen code kwijt. Het moet gewoon dezelfde als de Toegangscode zijn maar die pakt hij niet, heb echt al alles ingevoerd... Ben benieuwd of er een simpele tip is om hem te resetten.

[ Voor 23% gewijzigd door AntraXxX op 30-06-2012 14:59 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het zal toch een andere code moeten zijn. Je noemt het trouwens slecht geïmplementeerd: daar ben ik het net mee eens. Die beperkingen-code zou niks waard zijn als je de code zo zou kunnen resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
Uniciteit schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 15:04:
Het zal toch een andere code moeten zijn. Je noemt het trouwens slecht geïmplementeerd: daar ben ik het net mee eens. Die beperkingen-code zou niks waard zijn als je de code zo zou kunnen resetten.
Wat ik bedoel met slechte implementatie is dat er buiten een volledige reset (en het verlies van alle data) geen optie is om de code te resetten en je dus voor veel functionaliteit gelocked bent. Ik zou me zo voorstellen dat het heel goed mogelijk was geweest om via itunes, na verificatie van bijv je apple ID account de code te kunnen resetten. Kun je je ipad nog steeds prima beveiligen teggen overijverige kinderhandjes natuurlijk.

Ik heb gewoon niet meteen mijn ipad op m'n computer aangesloten en had dus geen default backup. Dus ben ik nu het haasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darth Malak schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 11:16:
[...]
Heb vervolgens ergens de security code ingesteld voor in-game app purchases, om die uit te zetten. Ik ben er 100% zeker van dat ik de code weet maar de ipad accepteert hem niet.. Ik zit nu al op 60 minuten lock outs wanneer ik een code probeer.

Iemand een idee hoe ik mijn ipad kan resetten en toch met name de savegames van sommige games terug kan zetten?

[..]

Totaal de weg kwijt hier.. Onbegrijpelijk dat dit zo slecht geimplementeerd is. Nogmaals ik ben er 100% zeker van dat ik de juiste code gebruik aangezien dit gewoon mijn pincode is.
Blijkbaar kan je zonder het invullen van je 4-cijferige code toch in je iPad komen. Dat met behulp van de smartcover. Kijk eens naar deze video:

YouTube: Ipad Smart Cover Trick [How To Unlock Ipad Security Code With Smart Cover]
YouTube: Anyone Can Break Into Your iPad 2 Passcode with a Smart Cover

Dit is voor de iPad2, maar ik kan mij voorstellen dat het oop voor de iPad3 werkt.

Als je in je iPad kan komen, zou je m dus kunnen backuppen, fabrieksreset doen, en daarna weer syncen.

Weet echt niet of het echt werkt, maar het is de moeite van het proberen waard.

@PaulEm:

Ok..dat weten we dan ook weer..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 12:59:
[...]

Blijkbaar kan je zonder het invullen van je 4-cijferige code toch in je iPad komen. Dat met behulp van de smartcover. Kijk eens naar deze video:

YouTube: Ipad Smart Cover Trick [How To Unlock Ipad Security Code With Smart Cover]
Sinds 5.0.1 is dit al niet meer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
Ik kan prima in mijn ipad komen (had dat niet ingesteld). Ik kan echter de restricties niet meer wijzigen zoals in-app aankopen.. Daarvoor heb ik de code nodig. Ben er nogmaals 100% zeker van wat de code is maar hij pikt hem gewoon niet.. Een backup/restore werkt in mijn geval helaas niet omdat ik de ipad niet meteen aan mijn pc heb gehangen en dus geen basis backup heb... Ik verlies dus bij een reset al mijn apps (en savegame data). Zeker omdat ik toch al heel wat uurtjes in bijv. tribez HD heb zitten, baal ik daarvan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je apps zal je niet verliezen - die kan je gewoon opnieuw gratis downloaden. De code zal toch incorrect zijn. Hij pakt 'm altijd als de code goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
Het gaat me om de savegame data en die ben je wel kwijt als je itunes gebruiikt.

Maar ik heb al een oplossing gevonden en uitgevoerd.. Via iExplorer een kopie gemaakt van de savegame data en terug gezet naar een ipad reset :) Werkt perfect!!! :)
Pagina: 1