Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Via outlook of Gmail of live het internet "scannen"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Vrij recent ben ik via mijn baas in contact gekomen met en klein bedrijfje dat software heeft bedacht welke een ondernemer in staat stelt om via zijn mail programma Outlook (office 2007) van keuze een soort van webcrawler functionaliteit los te laten op het internet.
Stel je bent een drukkerij dan is het mogelijk om door de juiste filters te hanteren relevante zgn "warme" leads op te pikken en deze vervolgens in relevante mappen (genoemd naar elke specifieke filter term) op te slaan om deze te bestuderen.
Ik weet dat de bedenker in kwestie voortdurend het Internet "scant" op zoek naar signalen dat er over het product gesproken word dus ga ik hier de bedrijfsnaam niet noemen.
Wat van belang voor mij is, is de vraag is het realistisch te noemen dat het werkelijk (veel) meer werk op gaat leveren als je pro actief op zoek gaat naar potentiële klanten ..
In plaats van koude acquisitie met behulp van dit gereedschap lauwe acquisitie doen zeg maar..
Ik vind het eerlijk gezegd een vorm van verkapt lastig vallen ook al zullen er klanten bij zitten die bijv. via een twitter account een verzoek tot offerte etc. de wereld in geholpen hebben.
Last but not least ben ik zéér benieuwd of er (al) zoiets bestaat als door mij beschreven wordt ?!

Alvast bedankt !

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-11 14:14

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Da's gewoon gratis..... http://www.google.nl/alerts

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---