Toon posts:

Outcast niet juist te installeren !?!?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeie nacht ...

Ik hoop dat er iemand is die mij het volgende kan uitleggen of in iedergeval op de goede weg kan helpen ... Ik heb bij mijn Gforce kaart van Asus de V7700 het spel Oucats "gekregen" , deze heb ik al eens probleem loos kunnen installeren, nu probeer ik dit nogmaals ... een gewoon standaard installatie ... maar nu gooit hij bijna alle bestanden direct onder \Program files\ en alleen een aantal config en help bestanden onder de map \program files\oucast\ |:( hoe kan dit ??? dit gebeurdt zowel onder Windows2000 Pro als Windows98 sec. Ik heb outcast ookal in een andere dir. geprobeerd te installeren, maar telekens weer met het zelfde resultaat. Als je na de installatie het spel wil straten verwijst de snelkoppeling naar een verkeerd path. :? :? :? Ik snap er werkelijk niets van .....

Verwijderd

Topicstarter
Ik verwacht overigens niet dat er iemand om 12 uur 's nachts nog dit soort vragen gaat zitten beantwoorden :) :) :) , maar ik hoop dat er morgen toch iemand is die mij verder ka helpen ... :'( :'( :'( ik ga nu :z :z ...

alvast bedankt voor de hulp ... :)

Verwijderd

kijk eens op www.outcast-game.com voor een patch, er zijn idd installatieproblemen maar die zijn met een patch op te lossen.

Verwijderd

Outcast is echt weird. Maar het is het wel waard.
Het is me 1 keer gelukt om het te instaleren. Zonder patch. Dat wel.
Het had iets met DirectX te maken dacht ik.

Het kan wel en het is het echt waard.

Verwijderd

Ik heb de patch ook op m'n computer staan voor je, hijs 1.3 mb dus zeg het maar..

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
Dat het icoontje naar het verkeerde pad verwijst dat ken ik.
Teminste bij die persoon waar ik dat heb opgelost was het hele spel na de installatie alweer van de Hd verwijderd. Alleen het icoontje bleef bestaan.

Heb ik als volgt opgelost:
In de directory waar je het spel wilt installeren moet je een bestand zetten met de naam "uninst.isu"(gewoon een leeg bestand).
Deze maak je nu Read-only.
Tijdens de installatie zal hij zeggen dat het spel niet mee unistalled kan worden(dat is dan wel het enige nadeel), en toen kon hij het spel spelen.

Heb die patch niet gebruikt.

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
goedendag, outcast, dat was toch een spel zonder hardware 3d acceleratie, en die krijg je bij je GeForce KAART??????????

Verwijderd

Topicstarter
Nee foutje van mijn kant, Outcast wordt meegeleverd met de Creative DVD encore Kit 12X40X :) oeps foutje ... :z

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
ik vond het al zo raar. :?

Verwijderd

is het ondertussen al gelukt om goed te installeren?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu op mijn werk en mijn baas wordt niet zo blij als ik games op een workstation ga installeren 8) ... maar ik ga vanavond gelijk weer proberen natuurlijk ... :)

Overigens heb ik ook een Patch gedownload, deze was geloof ik wel wat groter dan 1,3 MB ... eerder tegen de 10 MB ik weet het niet meer zeker, ik heb hem ook nog niet geprobeerd, maar zoals ik al zij vanavond gaan we weer achter de Pc zitten ... euh mijn eigen bedoel ik dan ... :) in ieder geval allemaal al vast bedankt voor de hulp en tips ...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels het spel aan de gang gekregen ... alleen vraag niet hoe |:( ...

Op de site staat Award winning :? :? :? waar in ???

Ik heb nu toch nog een vraag hopelijk weten jullie hier ook iets op ik heb het geloof ik ookal genoemd ... maar dit vreemde spel kieperd zijn bestanden direct onder \program files\ in plaats van dat hij dat onder \program files\outcast doet... dit lijkt mij niet in orde, de patch draaien helpt ook niet, overigens zijn er meerdere patches, kan iemand mij vertellen in welke mappen welke bestanden horen te staan, dan kan ik ze er misschien zelf in kieperen ... en hoef ik geen kunst en vlieg werk uit te halen om het spel te spelen ... |:( AWARD WINNING HOE ZO ??? niet in installatie :)
Pagina: 1