Ghost Recon Future Soldier Server probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
Sinds ik dit spel gekocht heb, is het mij nog nooit gelukt om Multiplayer te kunnen spelen.
Het is een drama met de Servers van Ubisoft. Ik heb vaak genoeg geprobeerd Ubisoft tech help te benaderen.

Maar wat ik alleen te horen krijg is om vage dingen te gaan doen, zoals mijn antivirus te updaten etc...

Ubisoft weet zelf heel goed dat er problemen zijn met de Servers. Iedereen klacht op Ubisoft forum over het spel maar ze reageren gewoon niet op de klachten en er is niemand die de klachten behandeld.

Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben met dit spel. Naar mijn mening worden de klachten niet serieus genomen door Ubisoft en het is tijd om ze wakker te schudden. Als er mensen zijn die het zelfde probleem ervaren dan zou het fijn zijn om dit ook hier te vermelden.

Overigens weet ik niet of dit wel mag van Tweakers, maar daar komen we zeer snel achter :*)

Verplaatst naar SPV

[ Voor 3% gewijzigd door Sn0wblind op 01-07-2012 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit probleem heb ik helaas ook, en met ons waarschijnlijk vele anderen.
Multiplayer werkt hetzelfde als bij mw2 en mw3 waar 1 speler host en de rest daar joined, ik denk ook dat het daar mis gaat want volgens mij zijn er niet zoveel nederlandse spelers in Ghost Recon.

Gisteren een aantal pogingen ondernomen om online te kunnen in het spel waarvan heel veel disconnects en 1x dat ik zelf de host was en een rondje kon afmaken maar na het rondje was iedereen weer verdwenen uit de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
mischien leuk om een keer samen te spelen ?

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
ja maar hoe? verbindingen vallen steeds weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkwinkel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Wat is je naam voeg ik je toe, mijn gamertag is rkwinkel

rkwinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamertag is Snorhaar probeer maar en misschien dat we samen wat leuke potjes kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kobus71
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-05 15:23
Het is ij eenpaar keer gelukt de MP te spelen.

Maar wat vonden jullie vh spel?
Als ik de framerate zie die ik heb met een EVGA GTX670FTW op 1285MHz ( boostclock overgeklokt ) valt me het erg tegen hoe het spel gepoort is.
De MP is met zo weinig mensen, UBisoft heeft zich er mar wat makkelijk mee afgemaakt voor de PC.
Ik hoopte dat het als GRAW1 en 2 niet als de consoles zou zijn in 3e persoon maar als 1e persoon.

De Game valt mij al met al tegen terwijl ik er zo op had gehoopt.

Speel weer close quarters van BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
voeg mij ook toe:

XxKURDISTANxX

nog meer spelers????
-----------------------------------------------------------------------------
rkwinkel
Snorhaar