“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
Maak vooraf even een backup van Windows Live Mail aan de hand van de instructies die op http://www.microsoft.com/...as/article.aspx?cbcid=178 staan.
[ Voor 26% gewijzigd door spone op 30-06-2012 00:39 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand
In mijn C:\Program Files (x86)\Windows Mail folder zijn er alleen 5 dll's, 2 toepassingen die iets met contacten (importeren) te maken hebben en een "nl-NL" map, met 2 .mui bestanden in.
Tweakblog van de maand
Als de structuur ongewijzigd is gebleven in de loop der jaren is het nog steeds in basis Outlook Express, en maakt het ook gebruik van de Outlook Express dbx bestanden die identiek heten aan de mappen waar je je mail in hebt staan. edit: is dus wel veranderd, in positieve zin.
[ Voor 7% gewijzigd door spone op 30-06-2012 23:43 ]
CSA => OFF. Ik zal in de titel ook iets verduidelijken dat het om Windows Live Mail gaat.
For the record: je bedoelt dus 'failed to initialize Shared Canvas .... bestandsnaam: WindowsLive.Writer.Localization'. Graag nooit enkel een screenshot maar ook relevante delen van de foutmelding als tekst geven. Die had je zelf toch al ingetypt in verschillende zoekmachines dus voor jou kleine moeite en voor de rest scheelt dat een boel. Nu dwing je iedereen die wil meedenken zelf over te typen en dus zullen de meesten niet de moeite nemen mee te denken
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Eigenlijk heb ik nog niets opgezocht. Het is voor mij 1 grote text wall met dingen die ik niet begrijp dus heb er eigenlijk nauwelijks naar gekeken. Nja wss lui van me maar wie naar de screen kijkt kan toch zelf zien waar het over gaat? Het is de enige info die ik over die error dhad dusja.
@Spone Als ik die map backup kan ik in het geval dat mijn mails er niet meer zijn die gewoon terugzetten en al m'n mails zijn er weer? Of moet ik de /program files x86/Windows Mail/ ook backuppen?
Tweakblog van de maand
[ Voor 5% gewijzigd door spone op 30-06-2012 23:39 ]
edit: Ik kan die essentials wel doen maar dan moet ik msn ook verwijderen -,-'
[ Voor 30% gewijzigd door witeken op 01-07-2012 00:09 ]
Tweakblog van de maand