Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:34

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Er is iets mis bij de Telegraaf ten tijden van dit schrijven. De website wordt niet goed gegenereerd en bevat fouten. Dat kan uiteraard gebeuren.

Wat ik echter opvallend vind is dat de Telegraaf blijkbaar op Drupal draait:
Afbeeldingslocatie: http://213.179.198.2/telegraaf-drupal-small.png
Op een of andere manier had ik bij de Telegraaf toch het idee dat ze een CMS in het hogere segment zouden gebruiken.

Wat vinden jullie? Opvallend? Of een logische keuze?

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 13:05

André

Analytics dude

Kleine delen van de site draaien op Drupal, maar voor het overgrote deel draait de rest op Escenic ;)

/edit:
Er is nog meer aan de hand, een compleet verkeerde layout, favicon van drupal, enz. Lijkt er op dat de loadbalancers naar een soort test-drupal versie verwijzen oid? Het lijkt alleen op de homepage te gebeuren...

[ Voor 52% gewijzigd door André op 29-06-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:34

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Topicstarter
Het lijkt wel alsof het theme is verwisseld, de huidige look & feel lijkt op het standaard theme van Drupal. Van alles is kapot, zelfs het favicon is van Drupal. Het mag welliswaar een klein deel zijn, maar blijkbaar wel een vrij belangrijk deel als de website dusdanig "kapot" gaat.

De Drupal foutmelding is deze trouwens:
The site is currently not available due to technical problems. Please try again later. Thank you for your understanding.

If you are the maintainer of this site, please check your database settings in the settings.php file and ensure that your hosting provider's database server is running. For more help, see the
handbook, or contact your hosting provider.

The mysqli error was:
Host 'comm-app1.telegraaf.net' is blocked because of many connection errors; unblock with 'mysqladmin flush-hosts'
/edit: Iemand bij de telegraaf is wakker geworden, het probleem is inmiddels verholpen :)

[ Voor 4% gewijzigd door DexterDee op 29-06-2012 23:53 ]

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 13:05

André

Analytics dude

En het lijkt weer normaal. Ik zal maandag eens vragen wat dit is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

De telegraaf draait op ladingen verschillende systemen en combinaties daarvan. Een aantal delen van de site worden door externen gebouwd en draaien dan ook via iframe-achtige manieren enzo :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]