Blijkbaar heb ik Ondertitel.com ooit toestemming gegeven tot spammen (of houden ze zich niet aan de regels), maar ik ontving een mailtje over een elektrische tandenborstel van Braun voor € 1. Direct even uitgezocht, het blijkt inderdaad te kloppen.
Addertje: Je moet een VIP-abonnement op de website waar je kunt bestellen nemen. De eerste twee weken is dit gratis, daarna € 45 per maand. Een opzegging wordt direct verwerkt, dus als je binnen twee weken opzegt kost het niets. Let op dat het opzeggen in de eerste 24 uur na registratie niet mogelijk is, dus vergeet het niet!
Stappenplan:
Meer mensen die het proberen? Voor € 1 kan er weinig misgaan
Addertje: Je moet een VIP-abonnement op de website waar je kunt bestellen nemen. De eerste twee weken is dit gratis, daarna € 45 per maand. Een opzegging wordt direct verwerkt, dus als je binnen twee weken opzegt kost het niets. Let op dat het opzeggen in de eerste 24 uur na registratie niet mogelijk is, dus vergeet het niet!
Stappenplan:
- Registreer je op de site. Je betaalt de € 1 direct via iDEAL. Je ontvangt punten op je account ter waarde van de tandenborstel.
- Bevestig je e-mailadres (link in mailtje aanklikken).
- Bevestig je mobiele nummer (code uit gratis sms overnemen).
- Bevestig je postadres (code van opgestuurde brief overnemen; in mijn geval hebben ze de telefoongids gecheckt wat voldoende was).
- Bestel de tandenborstel met de punten die je hebt gekregen. Dit kan pas als je de drie bevestigingen (e-mail/mobiel/adres) hebt doorlopen.
- Zeg je VIP-abonnement op. Dit kan eventueel al eerder, maar wel pas 24 uur na registratie.
Meer mensen die het proberen? Voor € 1 kan er weinig misgaan
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.