Braun elektrische tandenborstel voor € 1

Pagina: 1
Acties:
  • 1.218 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-10 09:02

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Blijkbaar heb ik Ondertitel.com ooit toestemming gegeven tot spammen (of houden ze zich niet aan de regels), maar ik ontving een mailtje over een elektrische tandenborstel van Braun voor € 1. Direct even uitgezocht, het blijkt inderdaad te kloppen.

Addertje: Je moet een VIP-abonnement op de website waar je kunt bestellen nemen. De eerste twee weken is dit gratis, daarna € 45 per maand. Een opzegging wordt direct verwerkt, dus als je binnen twee weken opzegt kost het niets. Let op dat het opzeggen in de eerste 24 uur na registratie niet mogelijk is, dus vergeet het niet!

Stappenplan:
  1. Registreer je op de site. Je betaalt de € 1 direct via iDEAL. Je ontvangt punten op je account ter waarde van de tandenborstel.
  2. Bevestig je e-mailadres (link in mailtje aanklikken).
  3. Bevestig je mobiele nummer (code uit gratis sms overnemen).
  4. Bevestig je postadres (code van opgestuurde brief overnemen; in mijn geval hebben ze de telefoongids gecheckt wat voldoende was).
  5. Bestel de tandenborstel met de punten die je hebt gekregen. Dit kan pas als je de drie bevestigingen (e-mail/mobiel/adres) hebt doorlopen.
  6. Zeg je VIP-abonnement op. Dit kan eventueel al eerder, maar wel pas 24 uur na registratie.
Ik heb alle stappen inmiddels doorlopen en mijn order is handmatig goedgekeurd (ondanks dat ik mijn VIP al had opgezegd). Binnen twee weken kan ik de tandenborstel verwachten, deze komt namelijk uit Denemarken.

Meer mensen die het proberen? Voor € 1 kan er weinig misgaan :)

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-10 14:20
Ongetwijfeld dat er een hoop gezeik rond het opzeggen komt. In de zin van:

- We hebben het niet ontvangen
- U heeft verkeerd opgezegd
- etc.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 17:22

Koenvh

Hier tekenen: ______

Voor €1 kan er weinig misgaan? Je vergeet de €45 voor als het misgaat

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Direct na het opzeggen ontving ik de volgende mail, wat in ieder geval een mooi bewijs is mocht het tot een conflict komen:
Hierbij bevestigen wij, dat uw VIP-lidmaatschap 380203 (28-6-2012 15:31:26) per direct is opgezegd. Er zullen dan ook geen verdere afboekingen voorgenomen worden op het lidmaatschap.

U bent verder nog steeds VIP-gebruiker, totdat de periode waarvoor u betaald heeft, afgelopen is.
Verder neem ik aan dat ze een automatische incasso uitvoeren van het rekeningnummer dat bij iDEAL gebruikt is, aangezien ik geen PayPal-machtiging of creditcard heb gegeven. Dit betekent dat je een afboeking altijd nog kunt storneren via je bank (online zelfs bij ING).

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
jhogervorst schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:53:
Direct na het opzeggen ontving ik de volgende mail, wat in ieder geval een mooi bewijs is mocht het tot een conflict komen:

[...]

Verder neem ik aan dat ze een automatische incasso uitvoeren van het rekeningnummer dat bij iDEAL gebruikt is, aangezien ik geen PayPal-machtiging of creditcard heb gegeven. Dit betekent dat je een afboeking altijd nog kunt storneren via je bank (online zelfs bij ING).
Fout. Een eenmalige machtiging kan niet zondermeer teruggeboekt worden.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Keiichi schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:54:
[...]

Fout. Een eenmalige machtiging kan niet zondermeer teruggeboekt worden.
Het lijkt me niet eenmalig, aangezien het om maandelijks abonnementsgeld gaat?

Daarnaast moet een machtiging voor automatische incasso naar mijn weten nog steeds op papier met handtekening worden gegeven. Ik vermoed dat ze bijzonder weinig kunnen doen op die manier.

Ah, klopt inderdaad:
Kan ik via internet een machtiging verstrekken?
Een rechtsgeldige machtiging kunt u alleen verstrekken door het machtigingsformulier van de incassant uit te printen en ingevuld en ondertekend te versturen aan de incassant.

[ Voor 28% gewijzigd door Ulster Seedling op 29-06-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keiichi
jhogervorst schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:56:
[...]

Het lijkt me niet eenmalig, aangezien het om maandelijks abonnementsgeld gaat?

Daarnaast moet een machtiging voor automatische incasso naar mijn weten nog steeds op papier met handtekening worden gegeven. Ik vermoed dat ze bijzonder weinig kunnen doen op die manier.
officieel moet er inderdaad een handtekening zijn. Maar om je gelijk te krijgen en eventueel onterechte afboekingen terug te krijgen, kost je weer wat moeite.
Ik had eens een afschrijving van marktplaats van m'n rekening (Ik werk nooit met marktplaats zelfs), via de bank kon in een onderzoek laten starten. Ik heb het geld teruggekregen uiteindelijk, alleen weet ik niet of het door toedoen van de bank of marktplaats zelf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Ach, in het ergste geval boeken ze inderdaad € 45 af via een eenmalige incasso (kan je inderdaad niet zelf storneren). Dan blokkeer ik hun rekening voor verdere incasso's en dien ik via ING een klacht in, waarna zij moeten bewijzen dat ik een machtiging heb afgegeven.

Maar dat zou enkel nodig zijn als het echt oplichters waren, en daarvan ben ik nog niet overtuigd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Algemene voorwaarden:
[..]

Kort en duidelijk! Wat krijg ik en waar verplicht ik mij toe?

Accepteert u deze campagne, dan wordt u lid op PointShop.nl en wordt er 1€ van uw rekening afgeboekt. Voor deze betaling ontvangt u toegang tot de VIP-voordelen in een begrensde tijdsruimte (14 dagen) en een welkomstcadeau in de vorm van punten. Let op! Meldt u zich niet af voor het einde van de proefperiode, dan zal het proeflidmaatschap automatisch omgezet worden naar een VIP-lidmaatschap tegen de normale prijs van (45€ voor iedere 30 dagen) en dat doorloopt tot u het VIP-lidmaatschap opzegt. Houd er verder rekening mee dat uw VIP-lidmaatschap overgaat naar de algemene voorwaarden en prijzen als de proefperiode verstreken is.

[..]
Dusssss... Een tandenborstel voor 46 euro....

[ Voor 3% gewijzigd door RaZ op 29-06-2012 22:02 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-10 17:22

Koenvh

Hier tekenen: ______

RaZ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:02:
Algemene voorwaarden:

[...]

Nu valt dat nogsteeds mee...

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
RaZ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:02:
Algemene voorwaarden:

[...]

Dusssss… Daarom heb ik mijn VIP-abonnement snel opgezegd:
Hierbij bevestigen wij, dat uw VIP-lidmaatschap 380203 (28-6-2012 15:31:26) per direct is opgezegd. Er zullen dan ook geen verdere afboekingen voorgenomen worden op het lidmaatschap.
Stond overigens ook al genoemd in de TS …

[ Voor 5% gewijzigd door Ulster Seedling op 29-06-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

itarix

404 soul not found

Ik krijg de bevestigingsmail al niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
itarix schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 22:41:
Ik krijg de bevestigingsmail al niet binnen...
Duurde bij mij ook even. Maximaal een halfuurtje. Heb je al iets binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:25
Denk wel handig om deze pagina even door te nemen, iets met vinkjes:

http://www.isinorde.nl/overig/paymentpointshop

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:10

itarix

404 soul not found

jhogervorst schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:32:
[...]

Duurde bij mij ook even. Maximaal een halfuurtje. Heb je al iets binnen?
Ik heb nu wel iets binnen, het is alleen wel in me spamfolder terecht gekomen.
Taigu schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:45:
Denk wel handig om deze pagina even door te nemen, iets met vinkjes:

http://www.isinorde.nl/overig/paymentpointshop
Ik denk dat ze met het "vinkje" bedoelen dat je op tijd moet afmelden... Hoewel de afmeld knop wel een knop is en geen vinkje |:(

Zoals ik het nu zie krijg ik gewoon punten ter waarde van een tandenborstel uit hun winkel dankzij mijn vip. Ik vraag me af of ik die punten ook kan gebruiken voor iets anders ze hebben bijvoorbeeld wel leuke usb sticks en een externe hardeschijf bay te koop voor de punten die je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Zo te zien hebben die mensen een vinkje gezet dat ze akkoord gingen met de voorwaarden. Deze stonden op dezelfde pagina (dus geen rare popups of verstopte linkjes) in Jip-en-Janneke-taal uitgelegd en daarin stond duidelijk dat als je niet opzegt je een abonnement van € 45 krijgt.

Natuurlijk mogen mensen fouten maken, maar die mensen komen wel erg stupide over. Als je een product met een waarde van enkele tientallen euro's voor (praktisch) niets kunt krijgen, gaan er toch wel bellen rinkelen en kijk je in ieder geval even waarmee je akkoord gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:40
Tandenborsteltje kost hoogstens 16 euro. Wordt er weer 45 euro afgeschreven, veel gezeur, kleine lettertjes over het hoofd gezien... Lijkt mij de moeite niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

lampekap06 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 00:48:
Tandenborsteltje kost hoogstens 16 euro. Wordt er weer 45 euro afgeschreven, veel gezeur, kleine lettertjes over het hoofd gezien... Lijkt mij de moeite niet waard.
Dacht is dus ook. Maar kwens je er toch veel peotsplezier mee, jhogervorst :p.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulster Seedling

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Topicstarter
Ach, dan nog is het een rendement van 1.500% :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:10

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik mis in dit topic de discussiewaarde. Als we voor elke random aanbieding een topic openen, dan blijft er weinig zinvols meer over hier in het Shopping Forum.

Om elkaar te attenderen op interessante aanbiedingen hebben we Algemeen korting en aanbiedingen topic, maar laten we het daar wel een beetje bij relevante aanbiedingen op het gebied van ICT shizzle houden.

Dit topic gaat dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.