• Jimmyvw
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 21:33
Goedendag,

Ik heb van de week een nieuwe Samsung 46 inch Smart Tv gekocht. ( UE46ES7000S )
Ik gebruik een CI+ Module met Ziggo Smartcard erin.

Maar ik heb er wat problemen mee. Tijdens het tv kijken valt de tv soms spontaan uit en gaan dan automatisch weer aan, alsof hij zichzelf reset?

En ook soms reageert hij helemaal niet meer op de afstandsbedieningen maar je ziet wel dat hij ziet dat er iets gebeurt op de afstandsbediening door het lampje bovenop. En ik heb geen idee hoe ik dit op kan lossen of waardoor het komt. Op het internet kan ik ook niets vinden en Samsung is alleen bereikbaar op werkdagen dus dat kan ik maandag pas proberen, vandaar dat ik het hier probeer of iemand enig idee heeft waardoor het zou kunnen komen of een oplossing heeft voor deze problemen.

Alvast bedankt!

• Fiber
  • Registratie: maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Lijkt mij dat er ergens een draadje los zit of zo. Ik zou hem terugbrengen en een andere vragen.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded.

• tweakG5
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 14:30
Misschien is er iets aan de hand met de voedingsprint. Heb een soortgelijk probleem gehad. En wat betreft de afstandsbediening weet je zeker dat je niet op andere apparaten drukt? Soms kan je op iets anders drukken als je dan op de knop TV drukt zou hij weer moeten reageren.

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:59

Koldur

Virtual Boy

Heb ik ook gehad, was rustig aan het kijken via een losse mediaplayer, en ineens begon hij te rebooten (was een UE32EH5000W), alles los gekoppeld en stroom aangesloten, daar begon hij weer, vanzelf aan te gaan en rebooten in een loop. Terug gebracht en uiteindelijk een Philips genomen.

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Zotac Amp Holo RTX 3080 10GB, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 500GB WD SN750 NVMe SSD, Crucial MX500 512GB SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM750

• Michael Knight
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 17:24

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Veel lichtinval, reflecterende objecten in dezelfde kabel? In zeldzame gevallen kan dat voor gekke dingen zorgen. Plak de ontvanger eens af en laat `m eens een uurtje draaien...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Koldur
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 19:59

Koldur

Virtual Boy

Michael Knight schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:27:
Veel lichtinval, reflecterende objecten in dezelfde kabel? In zeldzame gevallen kan dat voor gekke dingen zorgen. Plak de ontvanger eens af en laat `m eens een uurtje draaien...
Dit kan natuurlijk, maar was bij mij echt niet het geval. Lijkt me ook stug als het al even in dezelfde positie goed heeft gewerkt.
Met dit soort dingen moet je gewoon even contact opnemen met de winkel!

i7 12700K, Corsair H100i RGB Pro XT, Gigabyte Z690 UD DDR4, Zotac Amp Holo RTX 3080 10GB, Kingston FR 2x16GB 3600 C16 KF436C16RB1K2, 500GB WD SN750 NVMe SSD, Crucial MX500 512GB SSD, 6TB WD Purple, Phanteks Eclipse P360A, Corsair RM750

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vendrig
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-07-2012
Probleem had ik ook met oudere samsung. Gewoon gebeld naar Samsung, sturen monteur langs en printplaat vervangen. Deed het toen weer prima.

De Samsung service zegt dat 90% van reparaties gewoon thuis moet gebeuren, dus je tv wordt in veel gevallen niet meegenomen voor reparatie.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee