"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ah, dat had ik even gemist.Yorin schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 19:29:
nieuws: Aldi legt zaterdag nieuwe 9,7"-tablet in de winkel
Zoals op de site die jullie aangeven te lezen is, is de kloksnelheid 1GHz.
In dit geval ronden we het af, omdat het verschil zo klein is dat het voor je portemonnee niet direct uitmaakt, maar wel voor het gevoel dat je bij het bedrag krijgt.Ook is de tablet niet voor 300 euro, maar voor 299 euro te koop.
Volgens mij is Joost toe aan zijn Vrijdag middagborrel.
Ik ben helemaal geen stagiair
Ik vind de titel nogal vreemd gekozen. Grote kans dat deze tabet er nu al ligt:
Waarom niet: "Aldi Lifetab vanaf zaterdag verkrijgbaar" ?Aldi legt zaterdag nieuwe 9,7"-tablet in de winkel
Dat vind ik een kromme zin. Medion belooft, dat geeft al aan dat het niet klopt.Medion belooft dat de accu van het apparaat het maximaal tien uur uithoudt.
Ik kan ook beloven dat een willekeurige accu het 10 uur uithoudt. Als ie maar 2 uur op een accu draait, is er geen woord aan gelogen. Het maximum was 10 uurtweaker2010 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:38:
Dat vind ik een kromme zin. Medion belooft, dat geeft al aan dat het niet klopt.
Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/
Dan krijg je weer geneuzel dat ze al online verkrijgbaar zijn bijvoorbeeld. Feitelijk gezien is de titel juist, dan pas ligt hij in de winkelschappen (zeker bij een aldi is dat echt niet eerder).tweaker2010 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 23:38:
Ik vind de titel nogal vreemd gekozen. Grote kans dat deze tabet er nu al ligt:
[...]
Waarom niet: "Aldi Lifetab vanaf zaterdag verkrijgbaar" ?
Nee, hier doe jij een aanname. Joost zegt hier precies wat het is, ze doen een belofte, er is nog door geen bron dit gecontroleerd, dus het klopt exact.[...]
Dat vind ik een kromme zin. Medion belooft, dat geeft al aan dat het niet klopt.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Het zal wel kloppen, maar ik vind het woordje 'belooft' nogal vreemd gekozen.
De maximale accuduur is 10 uur (of niet), dat hoeft Aldi niet te beloven.
De maximale accuduur is 10 uur (of niet), dat hoeft Aldi niet te beloven.
Neen - Aldi claimt dat de maximale accuduur minimaal tien uur is en dat is prima verwoord zo
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dus hij heeft 16 GB ram? Hij beschikt over 16 GB aan interne opslag.beschikt over 16GB intern aan geheugen
Oeps, fixed.nicolai80 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 14:20:
[...]
Dus hij heeft 16 GB ram? Hij beschikt over 16 GB aan interne opslag.
Ik ben helemaal geen stagiair
Pagina: 1