Toon posts:

Van DVI I (Dual Link) naar DVI D ( Dual Link)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• haha2
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Kan ik van een DVI I een DVI D maken?
want ik zie alleen 4 pinnetjes meer.

• TERW_DAN
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Die 4 pinnetjes zijn het analoge signaal, die heb je dus helemaal niet nodig.

zie ook de wiki: Wikipedia: Digital Visual Interface

Acties:
  • 0Henk 'm!

• haha2
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
dit was ik van plan: Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht maar 1 van de 2 DVI kan ook vga signalen versturen dus daar heb ik 1 beeldscherm aan via een DVI I naar VGA converter. nu heb ik nog een HDMI naar DVI-D converter maar daar wil ik dus een DVI-I naar VGA converter op doen. en daar ligt het probleem juist aan want hij moet wel VGA signalen doorsturen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: december 2006
  • Niet online

dcm360

HD7566 powered

Dat wat je wil kan helaas niet. Die convertor van DVI-I naar VGA pakt het signaal van de pinnen met analoog signaal en geeft deze door. Dit signaal is niet aanwezig in een DVI-D kabel en is dus ook niet door te geven. Hiervoor zal je een actieve converter nodig hebben, en deze zijn flink duurder dan een passieve converter (wat je nu hebt).

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee