Vandaag via V&A voor net 2 euro een Samsung B270i binnen gekregen. Kek ding voor op vakantie en vooral niet erg als het gejat wordt of er iets anders mee gebeurd.
Alleen is er een probleem

Er zit nog een simlock op... De verkoper kon het niet testen en ik dacht voor 2 euro waag ik de gok wel en als hij simlockt is dan is er vast wel een methode om het ongedaan te maken
Nu is mijn vraag wat is de goedkoopste oplossing... Ik had al een andere firmware gevonden zonder simlock. Alleen blijkt de Samsungkabel die ik heb liggen net niet te passen ergo dat gaat niet werken
Nu is de telefoon van Movistar en ik kan wel een brief naar Movistar sturen voor de code maar grote kans dat het erg lang gaat duren
Lokale turk & internet kost meer dan het toestel waard is... Kan ik beter straks alsnog op vakantie een ander toestel kopen en die mishandelen.
Zou dit ook via Samsung kunnen of een andere plek in NL waar dit makkelijk en goedkoop kan?
Illegaal heb ik weinig aan want dan word dit topic gesloten dus alsjeblieft hou het netjes!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker